Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb ging beetje fout maar uit eindelijk goed

2cb ging beetje fout maar uit eindelijk goed

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moraal van het verhaal: 2C-B kan je het best eyeballen? 😅😂
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
wanneer? Afgelopen nacht on 02:00
Met wie? Alleen plus mijn fiets
Hoeveel MG 2C-B? Uh teveel op het
oog gedoseerd gaat normaal altijd goed😅

nou hier beginnen we , dit wordt toch maar een kort verhaal want ben slecht in trip reports schrijven. Gister avond een lijntje 2C-B genomen ik denk van omstreeks 50MG was uiterlijk niet mn bedoeling. Ik besefte dit eigenlijk pas 15 minuten later dat ik teveel had genomen De body load en nausea waren zo verschrikkelijk sterk dat ik 2 x heb moeten over geven.

De visuals waren daarin tegen erg sterk hahaha, heel mn wereld draaiden en had t volledige spectrum van de effecten van 2C-B.

Na 1 uurtje toen de come up gezakt was en de nare lichamelijke effecten verdragen waren heb ik 80MG+- ketamine genomen hier begon de trip echt ik had levensechte open eye visuals denk aan tracers , fonkelingen , morphing , drifting wat over sloeg op full machine shapes en dat allemaal terwijl ik aan het fietsen was.

Toen ik thuis was ben ik lekker in bed gaan liggen volledig in het donker, en wauw🤩 😆😆 die afterglow (lichamelijk en visueel) was heerlijk ik belande in volledige andere ruimtes. Mijn werkplek kreeg ik in een keer voor me te zien maar dan op een hele aparte en vette manier, ook mijn collegas kwamen er in voor. ik had volledige controle over de visuals ook over de kaleidoscopen en kleuren. Dit was t zo een beetje ik ben echt slecht in dingen op tekst overzetten heb nog wel meer gezien maar weet niet hoe ik t moet beschrijven. Een ding weet ik wel en dat is dat dit een van de meest
Mooie trips ooit was die ik heb gehad🤩🤩
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Moraal van het verhaal: 2C-B kan je het best eyeballen? 😅😂
Klik om te vergroten...
In principe wel maar had wel alcohol gedronken dus verkeerd ingeschat , heb t al meerdere malen ge eyeballed , oraal en nasaal en ging altijd top. Nu weer een ervaring en lesje rijker 😅👍🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
In principe wel maar had wel alcohol gedronken dus verkeerd ingeschat , heb t al meerdere malen ge eyeballed , oraal en nasaal en ging altijd top. Nu weer een ervaring en lesje rijker 😅👍🏻
Klik om te vergroten...

Even los van het eyeballen, waarom de combinatie met alcohol? Alcohol kan de intensiteit van de trip afvlakken, en ongewenste lichamelijke effecten van 2C-B juist versterken. Alleen daarom al is psychedelica x alcohol over het algemeen een sterke afrader. Gevoelsmatig ‘bijten’ die twee elkaar ook i.m.o.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Even los van het eyeballen, waarom de combinatie met alcohol? Alcohol kan de intensiteit van de trip afvlakken, en ongewenste lichamelijke effecten van 2C-B juist versterken. Alleen daarom al is psychedelica x alcohol over het algemeen een sterke afrader. Gevoelsmatig ‘bijten’ die twee elkaar ook i.m.o.
Klik om te vergroten...
Ja was niet perse in combinatie had 2 uur van te voren voor het laatst gedronken en had maar 3 biertjes op 2x bavaria 1x leffe blond 6,6 procent 250ML en die gedronken in 2 uur tijd. En voelde me heel goed en had erg zin om te trippen. “volgende keer nuchter erin stappen” zo ver was ik zelf ook al. Heb r alsnog zeker heel erg van genoten aangezien dit een van me mooiste en lekkerste trips ooit was😆🤩+ eyeballen is iets wat ik zelf wel besluit of t verstandig of niet is. Andere stoffen gebruiken ik niet, die eyeball gevoelig zijn dus dat zit wel safe. Ik fuck niet met benzo’s , opiaten , stimulanten
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Even los van het eyeballen, waarom de combinatie met alcohol? Alcohol kan de intensiteit van de trip afvlakken, en ongewenste lichamelijke effecten van 2C-B juist versterken. Alleen daarom al is psychedelica x alcohol over het algemeen een sterke afrader. Gevoelsmatig ‘bijten’ die twee elkaar ook i.m.o.
Klik om te vergroten...
Een vriend van me is specifiek van de combinatie bier + 2C-B erg fan. Hij zegt dat het de effecten versterkt. Maar hij heeft ook nooit last van misselijkheid van 2C-B dus wat dat betreft heeft hij wel mazzel denk ik.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Een vriend van me is specifiek van de combinatie bier + 2C-B erg fan. Hij zegt dat het de effecten versterkt. Maar hij heeft ook nooit last van misselijkheid van 2C-B dus wat dat betreft heeft hij wel mazzel denk ik.
Klik om te vergroten...
Heb deze combinatie een tijd geleden ook eens geprobeerd. Bij mij werden (voor zover ik doorhad) de effecten niet versterkt, maar het was wel een hele leuke combinatie. Je voelt je duidelijk onder invloed wanneer dat wenselijk is, maar je kunt je ook zo weer nuchter gedragen.

Had redelijk wat 2c-b op gedurende de avond (40 a 50mg hbr variant oraal ingenomen), maar had geen enkel moment het gevoel alsof het te overweldigend zou worden.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
XMR zei:
Heb deze combinatie een tijd geleden ook eens geprobeerd. Bij mij werden (voor zover ik doorhad) de effecten niet versterkt, maar het was wel een hele leuke combinatie. Je voelt je duidelijk onder invloed wanneer dat wenselijk is, maar je kunt je ook zo weer nuchter gedragen.

Had redelijk wat 2c-b op gedurende de avond (40 a 50mg hbr variant oraal ingenomen), maar had geen enkel moment het gevoel alsof het te overweldigend zou worden.
Klik om te vergroten...
Mijn dosis van afgelopen weekend zal ook rond de 40-60 hebben gelegen maar dan nasaal😅
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Mijn dosis van afgelopen weekend zal ook rond de 40-60 hebben gelegen maar dan nasaal😅
Klik om te vergroten...
Dat is een enorm verschil. 15mg nasaal is voor mij al een stuk sterker dan 30mg oraal.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Dat is een enorm verschil. 15mg nasaal is voor mij al een stuk sterker dan 30mg oraal.
Klik om te vergroten...
Nasaal is dubbel zo sterk
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Moraal van het verhaal: 2C-B kan je het best eyeballen? 😅😂
Klik om te vergroten...
Moraal van het verhaal: 2C-B nooit snuiven. 1 keer gedaan toen ik nog in mijn ouderlijk huis woonde, met mijn ouders thuis. Wist niet hoe snel ik badkamer moest confisceren, in bad gaan liggen en hopen dat de visuele hel ooit op houd :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."