Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive tripreport 1p-lsd 185*microgram

Live tripreport 1p-lsd 185*microgram

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
ReggaeBlaster zei:
Stel ik raak in paniek/stres dat t te overweldigend wordt, nog tips daarvoor en dingen die je absoluut niet moet doen?
Klik om te vergroten...
Nadenken.
Proberen over je heen te laten komen, ook als iets heel eng of overweldigend is.
Alleen registreren ipv proberen te begrijpen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
15:55 Net iets van 185mic +/- ingenomen.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
We zitten er nog vol in echter is de piek wel voorbij. Zit op een plateau nu wat langzaam afbouwt. Ik twijfel of ik vanavond een jointje zal roken of niet. Af en toe heb ik nog steeds een gevoel van ego oplossing. Gewoon echt je lichaam niet voelen echter heb ik al de hele trip een beetje hoofdpijn die me op de achtergrond de hele tijd heeft beziggehouden besef ik me nu.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ReggaeBlaster zei:
15:55 Net iets van 185mic +/- ingenomen.
Klik om te vergroten...
trip safe. Waar is de overige 15 mcg. nu gebleven?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgeknipt.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk al dat de dingen op tv beginnen heen en weer te wobbelen zogezegd. Ademen niet echt meer dat de rand heen en weer gaat. Grappig gezicht
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is niet normaal maar ik heb nu al af en toe dat ik zo erg in de muziek op ga dat ik even vergeet dat ik hier zit ofzo. Als ik dan mijn ogen open doe heb ik een soort schrik moment van oja je zit natuurlijk op de bank. Niet erg juist heel vet
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yay geniet ervan!
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#9
ReggaeBlaster zei:
We zitten er nog vol in echter is de piek wel voorbij. Zit op een plateau nu wat langzaam afbouwt. Ik twijfel of ik vanavond een jointje zal roken of niet. Af en toe heb ik nog steeds een gevoel van ego oplossing. Gewoon echt je lichaam niet voelen echter heb ik al de hele trip een beetje hoofdpijn die me op de achtergrond de hele tijd heeft beziggehouden besef ik me nu.
Klik om te vergroten...
Heb je wel water gedronken het is best warm,

Fijne reis nog โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ะŸัƒัั‚ะพ zei:
Heb je wel water gedronken het is best warm,

Fijne reis nog โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ
Klik om te vergroten...
Jouw profielfoto mooi๐Ÿ‘ meer maak ik er niet van
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu ik erover nadenk wel te weinig.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zal mijn tripreport in een los topic posten
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
De piek is al weer redelijk lang voorbij. Zonde maar goed. Ik geniet nog steeds. Psytrance op de trommelvliezen en gaan!!!
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste mensen,

Vandaag is de dag. 200mic 1p-lsd. Ik ga een tripreport in mijn notities bijhouden maar als ik r aan denk zal ik ook hier zo nu en dan een kleine live-update geven. Ik ga het over 2.5 uur innemen. Nog laatste tips/advies? Ik ga nu ff wat middelgroots eten dus wat eitjes en een beetje rijst zodat straks mn maag niet vol is. Ik ga nog voordat ik t inneem, even lang de supermarkt wat fruit, thee, brood, mn avondeten en andere dingen halen. Wat vinden jullie altijd lekker tijdens n trip om te eten? Verder ga ik voor ik t neem even goed rekken en stretchen en ga ik even mediteren een minuutje of 10. Denk dat ik nog even doorga daarmee zodra ik t heb ingenomen. Aangezien de (gezonde) spanning toch wel erg hoog is nu.

Stel ik raak in paniek/stres dat t te overweldigend wordt, nog tips daarvoor en dingen die je absoluut niet moet doen? Gewoon een soort anker om je safe te houden.
Alvast bedankt.
I'll keep u updated.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."