Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstollerantie?

tollerantie?

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je veel speed hebt gebruikt? word het op begeve moment dan dat j er bijna niks m eer van merkt??? of blijf het gewoon dat je dosis steeds hoger moet??


bedankt!
T
TaRiELid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoveelste langer je het doet moet je je dosis natuurlijk gaan verhogen omdat je na bepaalde duur echt nix meer gaat voelen van hetgeen je neemt.
Heb ik zelf ook al gemerkt dat ik stilaan minder en minder ga voelen van hetgeen ik neem dus ik zal mijn dosis ook moeten verhogen!!
Maar als je er een tijdje mee stopt ga je natuurlijk trug meer voelen van hetgeen je neemt!!
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan het niet dat de hele werking op begeve moment gewoon weg is..dat j er helemaal niks meer van merkt?
T
TaRiELid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan misschien wel zijn hoor maar dat heb ik nog nooit gehad eigelijk...dat heel de werking plots helemaal weg is...ja de dag na dat ik iets genomen heb voel ik uiteraard niets meer ervan!! Speed werkt denk ik ongeveer 4 tot 8 uur,misschien kan het wel zijn dat je na die bepaalde tijd niets meer voelt maar dan moet je weer gaan bijnemen dus verhoog je je dosis daar ook weer eh.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee de werking van speed zla er altijd zijn, maar het kan wel zijn dat je steeds hogere doses nodig hebt. Als je dit wiltt voorkomen, kun je het beste met tussenpauzes nemen. Denk bijvoorbeeld alleen in het weekend of zo. Werkt voor mij nu al 5 jr :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."