Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeer?

meer?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heej.. mede speed/pep gebruikers hiero
ff vraagie als jullie gebruiken.. en j een lijn ophebt.. j eigk maah lijnen blijft maken en snuiven? en t nie bij 1 of 2 lijntjes houd?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
toevallig onder invloed?
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#3
gabber: ik ken het fenomeen
ik was vroeger ook zo: ik hou het bij 1 of 2 lijntjes maar als ik dan eenmaal begon werd het almaar meer
heeft te maken met zelfoverschatting die speed met zich meebrengt...er kan ook een neurologische verklaring voor zijn maar dat zou ik eerst eens moeten opzoeken
:wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, ik wil ook altijd meer, maar bij mij heeft dat er meer mee te maken, dat als ik snuif, wil ik het ook voelen ook. Van één of twee lijnen pep, blijf ik echt niet langer wakker of krijg ik meer energie, dan meot ik al minstens een halve gram pep op hebben. En dan ga ik nog verder omdat het gewoon lekker is, maar begint me alleen langzaam zelfs duur te worden, dus denk dat het voor mij ook weer eens tijd wordt om er ff een remmetje op te gooien
a
an en deLid
01-01-2024, 00:00
#5
wij gebruiken regelmatig speed en nemen eigenlijk altijd meer dan 2 lijnen.
meestal als we wat halen nemen we ons voor 1 lijntje te nemen en de rest voor t weekend te houden. maar ja once you pop you can't stop :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, heb afgelopen weekend gemerkt dat ik ook wel een beetje meer snak na 1 lijntje, dus dat het meteen een "verslavende" werking heeft op me.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja herkenbaar, alleen als je jezelf dan betrapt op het panisch rondvragen als je niet meer hebt...tamelijk a-relaxt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."