Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste vraag omtrent speed van mij

Laatste vraag omtrent speed van mij

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
En die luid:

Hoe snel kan je last krijgen van bloedneuzen? (nou ja 1 neus maar dan
dat het vaker bloed zeg maar....)

Het antwoord zal zijn, hangt van de hoeveelheid gebruik af.. Daarom 2
opties..

1: Ik gebruik elk weekend, een goeie lijn
2: Ik gebruik elke dag, s'ochtends een klein lijntje, en s'middags

Grtz
Chimy :rockband:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
had het vorig weekend ook.. wel even geschrokken, khad zo een 1.5gram binnen, trek men laatste lijn.. 5minuten later.. EEN BLOEDNEUS.. man wat nu gedaan!! kvond nergens een zakdoekje.. heb dan maar men neus afgeveegd met een papiertje waar men speed inzat.. het was egt goor.. slijm met bloed ertussen.. jakkie
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ok.. maar is dat dan geen teken dat je neus al zeg maar.. nogal
ver heen is qua euhm.. beschadiging? Hoelang gebruik jij nu speed?
in in wat voor een mate? Of geen mate :wink:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
vier maand ieder weekend.., kheb de eerste twee maanden, in het weekend minstens een gram.. dan is het wat geminder maar soms tg ook wel een gram.. en af en toe tijdens school een lijntje.. kzou niet zeggen dat men neus egt beschadigd is.. kzeg aleen maar dat het effe schrikken was toen ek dat zag, had het nog nooit tegengekomen( tg niet van drugs)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben er nooit van geschrokken. De kans dat het gebeurt is niet zo heel erg groot. Natuurlijk als je regelmatig snuift zal het vast wel eens gebeuren. Mij is het het laatste jaar niet meer gebeurd, maar voorgaande jaren kon het toch wel eens voorkomen. Zeg een keer of 4 per jaar of zo. Maar heb wel vaker dat als ik eenmaal een bloedneus heb dat ie vaak ook binnen een dag weer terug komt. Of de volgende dag kan ook wel eens gebeuren.

Pep is echt wel rot voor je neus, mja je moet er wat voor over hebben, vind ik
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja ok.. Dan was mijn bloed die ik eruit snoot laatst gewoon natuurlijk.
Had ik wel vaker, maar ja, nu er pep in mijn leven is gekomen, moest
ik gelijk daar aan denken.

En ach ja.. Wat is niet slecht?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chimera zei:
En ach ja.. Wat is niet slecht?
Klik om te vergroten...
sorry je hebt je laatste vraag al verspilt!:P
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit was geen speedvraag, maar een algemene vraag :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."