#1
hallo mede drugs gebruikers.
ik heb een lange periode speed en andere hard drugs gebruikt.. begon na ongeveer een jaar aardig paranoia te worden, op t feit alsik gebruikt had.. onrustig bang enz,
nu heb ik ongeveer 2 tot 3 weken niks gebruikt.. en alleen alcohol in t weekend, nu heb ik afgelopen weekend met 5 mei weer speed op en tamelijk goeie,
nu werd ik niet zoals eerst paranoia 1 uur nadat k eigk al zou moeten slapen...
ik heb nu een super gezellige dag gehad.. heb denk k over de 24 uur net 0.5 op.... en mn tollerantie was oowk veel minder als eerst
de mn conclussie kunnen mn hersenen na 3 weken geen drugs te hebben gebruikt iets zijn bij getrokken?... tamelijk lijkt het mij hier een veel langere periode overheen zou moeten gaan, k merkte zowiso wel dat ik na deze periode minder gebruiken veel vrolijker enzo werd... al merk ik nu dat ik afgelopen nacht weer een nachtje heb bij geslapen, en k niet eens zo depresief ben ofzo,,, nja
apart spulletjee allemaal![:)]()
ik heb een lange periode speed en andere hard drugs gebruikt.. begon na ongeveer een jaar aardig paranoia te worden, op t feit alsik gebruikt had.. onrustig bang enz,
nu heb ik ongeveer 2 tot 3 weken niks gebruikt.. en alleen alcohol in t weekend, nu heb ik afgelopen weekend met 5 mei weer speed op en tamelijk goeie,
nu werd ik niet zoals eerst paranoia 1 uur nadat k eigk al zou moeten slapen...
ik heb nu een super gezellige dag gehad.. heb denk k over de 24 uur net 0.5 op.... en mn tollerantie was oowk veel minder als eerst
de mn conclussie kunnen mn hersenen na 3 weken geen drugs te hebben gebruikt iets zijn bij getrokken?... tamelijk lijkt het mij hier een veel langere periode overheen zou moeten gaan, k merkte zowiso wel dat ik na deze periode minder gebruiken veel vrolijker enzo werd... al merk ik nu dat ik afgelopen nacht weer een nachtje heb bij geslapen, en k niet eens zo depresief ben ofzo,,, nja
apart spulletjee allemaal