Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis dit onlogies?

is dit onlogies?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo mede drugs gebruikers.
ik heb een lange periode speed en andere hard drugs gebruikt.. begon na ongeveer een jaar aardig paranoia te worden, op t feit alsik gebruikt had.. onrustig bang enz,

nu heb ik ongeveer 2 tot 3 weken niks gebruikt.. en alleen alcohol in t weekend, nu heb ik afgelopen weekend met 5 mei weer speed op en tamelijk goeie,
nu werd ik niet zoals eerst paranoia 1 uur nadat k eigk al zou moeten slapen...
ik heb nu een super gezellige dag gehad.. heb denk k over de 24 uur net 0.5 op.... en mn tollerantie was oowk veel minder als eerst :grin: :grin: :grin:

de mn conclussie kunnen mn hersenen na 3 weken geen drugs te hebben gebruikt iets zijn bij getrokken?... tamelijk lijkt het mij hier een veel langere periode overheen zou moeten gaan, k merkte zowiso wel dat ik na deze periode minder gebruiken veel vrolijker enzo werd... al merk ik nu dat ik afgelopen nacht weer een nachtje heb bij geslapen, en k niet eens zo depresief ben ofzo,,, nja
apart spulletjee allemaal :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je tolerantie gaat sowieso een stuk omlaag na 3 weken niet gebruiken, maar ik zou nou niet zeggen dat je hersenen weer helemaal 'gereinigd' zijn. Het is natuurlijk beter als je maar 1x in de drie weken een avondje speed doet, maar het blijft slecht voor je :wink:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Para worden heeft niks met hersenbeschadiging te maken,
is puur je belevingswereld.
In den beginne heeft iedereen er wel eens last van maar als je langer
gebruikt weet je wel beter.
Kan je het relativeren en word je juist super melig i.p.v. para.
Je bent zo vaag als een deur en alles maakt heel veel indruk, kan beangstigend zijn maar wordt steeds toffer.
Niet te veel piekeren, gewoon over je heen laten komen,
en geloof me, je maakt de raarste dingen mee :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan van me aannemen, alles is logisch, onlogische dingen gebeuren niet.

Waarom? Want dat is niet logisch.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Je kan van me aannemen, alles is logisch, onlogische dingen gebeuren niet.

Waarom? Want dat is niet logisch.
Klik om te vergroten...

En als je in de krant leest dat iemand zijn hele gezin ombrengt?
Dat lijkt me toch wel een onlogisch gebeuren.

Maar na 3 weken geen drugs is het logisch dat men weer wat frisser helderder wordt,zou wat zijn als het nog langer zou duren.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
jups ik merk inderdaad dat ik er beter mee kan omgaan, gwn j verstand op nul vaak... soms oowk na 1 nachtje niet slapen en de dag erna wel t gaan slape.... zie k alles bewegen ben k dr best bang voor,,, doek mn oge dicht n zeg tis niet echt en dan benk nie meer bang ofzo en kijk k weer en is het weg

:) maah jongens rustig aan eah :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
je dopamine niveau is weer btje bij getrokken..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jij ben onlogies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."