ik zou idd gwn doorhalen en blijven leren.. probeer geen pauzes te nemen, want die worden altijd langer onder speed.. en dan heb je geen zin meer om te leren...
#2
Ik hoop dat mijn noodsein HULP meer aandacht trekt dan "leren onder speed"...
Ik moet tegen morgen 600 p leren en heb nog niets gedaan ben dus afgezope... Nu van speed blijf je wakker... Ik ga dat in koffie draaien en nachtje door doen. Maar nu vraag ik mij af of ik tegn morgen middag de leerstof nog ken en geen negatieve effecten heeft..
Thanks voor de tips
groetjes
#3
Ik vind het geen slim plan,maar als je het doet moet je denk ik morgen maar weer wat speed gebruiken,want vandaag gebruiken = meestal niet goed slapen dus dat word doorhalen dan he.
#4
als je het doet, zou je moeten doorgaan tot na je examen, zorg wel dat je niet zonder raakt!
#5
is proberen waard denk ik maar ja met koffie kun je ook proberen om wakker te blijven
#6
dubbel en dus overbodig
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.