Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnachts onbewust knarsen

snachts onbewust knarsen

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#1
wanneer ik wakker ben en aan de snel zit, probeer ik mn tanden gewoon op elkaar te klemmen, zonder dat ik al te veel schade aanricht..

maar als ik overdag een de speed heb gezeten en ik ga savonds slapen....
als ik dan naar de wc moet snachts, voel ik duidelijk dat ik in mn slaap heb zitten knarsenn.... voelt niet echt goed :(
zijn er mensen die dit ook hebben, zoja, heeft iemand er iets op gevonden?

____________ snif
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik X op heb dan knars ik idd ook nog in me slaap, heb de volgende ochend dan ontzettende pijn aan me kaken :openmouth: Van speed weet ik het niet
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha, mn vriend die doet altijd tanden knarsen in zn slaap...
wel of geen drugs... :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speentje erin met een beetje honing en slapen maar
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey spot niet met speentjes jah :P

als ik last heb van me kaken doe ik ook een speen in mn mond :grin:

heb er meerdere.. neem er altijd 1 mee naar een feestje :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
vriendin van frisko: als frisko wat meer drugs pak als anders, dan kan hij er ook een stukje van. En nie alleen knarsen ook nog smekken :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik niet echt.

Ik heb wel dat ik altijd in men bed onbewust met men voeten draai :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
je kan ook je kaakpijn op de koop toe nemen, zonder een debiele speen in je muil.. :confused:
Klik om te vergroten...

ach, het staat wel schattig
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Hahaha :mrgreen: nice, tog maar eens een speen aanschaffen dan :hearteyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
vriendin van frisko: als frisko wat meer drugs pak als anders, dan kan hij er ook een stukje van. En nie alleen knarsen ook nog smekken :)
Klik om te vergroten...

herkenbaar.. :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan ook je kaakpijn op de koop toe nemen, zonder een debiele speen in je muil.. :confused:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wordt een maat eens wakker 's nachts met iets in zijn keel.. Merkt hij later dat 't een stukje hoektand was.. Door te knarsen :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."