Fijn, heb ik straks een koeieletter die me een rechtse geeft :P
Nee mensen even alle leipheid op een buisje, waar het er nu
omgaat is dat ik ff normaal een MSN gesprekje
kan voeren zonder elke getypte letter te moeten
gaan bestuderen of hij er ook werkelijk wel staat
En nu heb ik dus de letterstand in de extra groot functie gegooid en die griepletters blijven even klein
![:confused:]()
Of zie Ãk dat nou weer verkeerd
Welke nobele nuchterheid wil mij helpen ik hou het niet meer met dat kut geflikker op me scherm
Boeiend ik ga tv kijke laterrrrr ik lees het antwoord zometeen wel.
Kwabbernood update: Ik heb zelf het antwoord al gevonden want eigelijk ziet alles er wel een beetje trillend uit waar ik naar kijk :P
![:flushed:]()