#1
Solidius zei:
Solidius zei:
Colaiuta zei:moet je de letters van je venster vergroten (ergens in beeldscherminstellingen)


Solidius zei:Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
dat is zeker lekker space 
Lekker he dat trillenneed^weed zei:Solidius zei:Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Ik ook heel erg op me hoogtepunt dan strilt me hele beelden dan staat het 1 sec stil en dan gaat het weer keihard trillen!!!!
dat is zeker lekker space
![]()
![]()

Deranged zei:Mietjes.
Solidius zei:Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
vladdigor zei:Solidius zei:Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Yep m2. Ga meestal World of Warcraft spelen. Bak er dan trouwens weinig van![]()
buzzy zei:Fijn, heb ik straks een koeieletter die me een rechtse geeft :P
Nee mensen even alle leipheid op een buisje, waar het er nu
omgaat is dat ik ff normaal een MSN gesprekje
kan voeren zonder elke getypte letter te moeten
gaan bestuderen of hij er ook werkelijk wel staat![]()
En nu heb ik dus de letterstand in de extra groot functie gegooid en die griepletters blijven even kleinOf zie Ãk dat nou weer verkeerd
![]()
![]()
![]()
Welke nobele nuchterheid wil mij helpen ik hou het niet meer met dat kut geflikker op me scherm![]()
Boeiend ik ga tv kijke laterrrrr ik lees het antwoord zometeen wel.
Kwabbernood update: Ik heb zelf het antwoord al gevonden want eigelijk ziet alles er wel een beetje trillend uit waar ik naar kijk :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."