Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeite met PC monitor bekijken

Moeite met PC monitor bekijken

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
The SpinDoctor zei:
TECHNO!!!
Klik om te vergroten...

!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de liefhebbers, hier staat nog wat mixwerk van mij online:

http://thespindoctor.filefront.com
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd als ik weer aan de pep ben geweest dan kan ik bijna niet meer normaal naar mijn PC monitor kijken, zo ontzettend hard flikkert en trilt dat ding :openmouth: Dit ligt niet aan het apparaat zelf of de instelling want als ik nuchter ben heb ik nergens last van op mijn scherm :confused: Hoe kan zoiets nou, misschien omdat je pupillen anders staan ofzo :confused:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#4
wahaha, das altijd lache, zie je alles vliegen

moet je de letters van je venster vergroten (ergens in beeldscherminstellingen)

succes ermee
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Colaiuta zei:
moet je de letters van je venster vergroten (ergens in beeldscherminstellingen)
Klik om te vergroten...

Kan ook doormiddel van CTRL indrukken en tegelijkertijd scrollwiel draaien.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fijn, heb ik straks een koeieletter die me een rechtse geeft :P
Nee mensen even alle leipheid op een buisje, waar het er nu
omgaat is dat ik ff normaal een MSN gesprekje
kan voeren zonder elke getypte letter te moeten
gaan bestuderen of hij er ook werkelijk wel staat :confused: :wave:

En nu heb ik dus de letterstand in de extra groot functie gegooid en die griepletters blijven even klein :confused: Of zie ík dat nou weer verkeerd :confused: :confused:

Welke nobele nuchterheid wil mij helpen ik hou het niet meer met dat kut geflikker op me scherm :angry:
Boeiend ik ga tv kijke laterrrrr ik lees het antwoord zometeen wel.
Kwabbernood update: Ik heb zelf het antwoord al gevonden want eigelijk ziet alles er wel een beetje trillend uit waar ik naar kijk :P :flushed:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#7
misschien werkt slapen, ghehe
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slape is voor ape tot je moet gape :P Ik ga nu lekker een stukkie lopen richting het water dan ga ik daar even zeer relaxt op een stijger een jointje paffe met mien moat, een dikke laaaaaterrr voor jullie :wave: :wave:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgende x half grammetje minder naar binnen? :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mietjes.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zorg maar dat je niet van die steiger valt! aangezien je zicht niet meer zo scherp is :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Solidius zei:
Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Klik om te vergroten...

Ik ook heel erg op me hoogtepunt dan strilt me hele beeld :openmouth: en dan staat het 1 sec stil en dan gaat het weer keihard trillen!!!! :mrgreen: dat is zeker lekker space :openmouth: :mrgreen:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
need^weed zei:
Solidius zei:
Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Klik om te vergroten...

Ik ook heel erg op me hoogtepunt dan strilt me hele beeld :openmouth: en dan staat het 1 sec stil en dan gaat het weer keihard trillen!!!! :mrgreen: dat is zeker lekker space :openmouth: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Lekker he dat trillen :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe:P maar dan moet je me kop ook niet zien dan kijk ik echt erg uit me ogen :rolleyes: :openmouth: Je moet dan is proberen een joint te tollen :P geef je weinig kans :wink: (ook omdat ik altijd sta te springen etc) maar zeker wel leuk om jezelf te testen wat je nog kan en wat niet, vind ik altijd wel intressant :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
'You poor fool, whait till you see those goddamn bats man'
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Mietjes.
Klik om te vergroten...

nérddd :P
v
vladdigorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Solidius zei:
Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Klik om te vergroten...

Yep m2. Ga meestal World of Warcraft spelen. Bak er dan trouwens weinig van :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
vladdigor zei:
Solidius zei:
Ik ken het probleem, maar heb er alleen met XTC op last van.
Klik om te vergroten...

Yep m2. Ga meestal World of Warcraft spelen. Bak er dan trouwens weinig van :grin:
Klik om te vergroten...

moet je x op speed doen, bak je der meer van :P
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzy zei:
Fijn, heb ik straks een koeieletter die me een rechtse geeft :P
Nee mensen even alle leipheid op een buisje, waar het er nu
omgaat is dat ik ff normaal een MSN gesprekje
kan voeren zonder elke getypte letter te moeten
gaan bestuderen of hij er ook werkelijk wel staat :confused: :wave:

En nu heb ik dus de letterstand in de extra groot functie gegooid en die griepletters blijven even klein :confused: Of zie ík dat nou weer verkeerd :confused: :confused:

Welke nobele nuchterheid wil mij helpen ik hou het niet meer met dat kut geflikker op me scherm :angry:
Boeiend ik ga tv kijke laterrrrr ik lees het antwoord zometeen wel.
Kwabbernood update: Ik heb zelf het antwoord al gevonden want eigelijk ziet alles er wel een beetje trillend uit waar ik naar kijk :P :flushed:
Klik om te vergroten...

Hehehehehe......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."