Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspieren

spieren

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
idd, geen speed nemen, het is blijkbaar niet voor jou geschikt...

Mensen die door blijven gaan met het gebruik van bep. drugs, terwijl het een vervelende uitwerking op ze heeft, veroorzaken niet veel goeds(negatieve informatie) over middelen die voor een ander juist heel veel (zou) kunnen betekenen... :wink:

Althans, zo denk ik er over...
Klik om te vergroten...

beetje overdreven reactie tbh...
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#2
stoppen met speed :)
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb van mn eigen al last van stijve nek-en schouderspieren, maar als ik op heb, verergerd dat heel veel.echt een irritant gevoel. iemand een idee wat ik er tegen kan doen?
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#4
angel1 zei:
ik heb van mn eigen al last van stijve nek-en schouderspieren, maar als ik op heb, verergerd dat heel veel.echt een irritant gevoel. iemand een idee wat ik er tegen kan doen?
Klik om te vergroten...

ontspannen en massage zullen wel helpen
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laat je tijgerbalsemen :wink:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een (heel) warm bad nemen ontspant echt zalig :sunglasses:
Maar dat WARME bad vind ik wel niet aan te raden op speed!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd, geen speed nemen, het is blijkbaar niet voor jou geschikt...

Mensen die door blijven gaan met het gebruik van bep. drugs, terwijl het een vervelende uitwerking op ze heeft, veroorzaken niet veel goeds(negatieve informatie) over middelen die voor een ander juist heel veel (zou) kunnen betekenen... :wink:

Althans, zo denk ik er over...
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zei dus dat ik het van mezelf ook al heb, dus of ik er nu mee stop of niet, dan ist heus niet opgelost. en van speed gaan je spieren toch al meer aanspannen lijkt me, en misschien dat er iemand een oplossing heeft ervoor maar dat is blijkbaar niet zo, dus never mind. en of het wel of niet geschikt is voor mij, maak k zelf wel uit
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
idd, geen speed nemen, het is blijkbaar niet voor jou geschikt...

Mensen die door blijven gaan met het gebruik van bep. drugs, terwijl het een vervelende uitwerking op ze heeft, veroorzaken niet veel goeds(negatieve informatie) over middelen die voor een ander juist heel veel (zou) kunnen betekenen... :wink:

Althans, zo denk ik er over...
Klik om te vergroten...

kan je niet gewoon net als elk ander posten, dus zonder vet, cursief en onderstreept enzo? en dat gewoon bewaren voor als het een keer WEL nodig is?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ach..krijg soms wat tintelingen en verder af en toe een tricepspiertje wat ff staat te trekken :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."