Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed getest, tegenvaller (of niet?)

Speed getest, tegenvaller (of niet?)

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van me heeft de speed die we normaal afnemen laten testen.

Resultaat: slechts 5% amphetamine en 75% coffeïne!

Nou vond ik al dat t allemaal wat minder was, maar ik dacht dat dat dus de gewenning was.

Als ik dan op internet zoek dan is het landelijk gemiddelde 35%!

Maar dan lees ik ook dat dat vooral komt omdat er regelmatig crystal achtige goedjes getest worden die dan op >65% uitkomen en zo het gemiddelde vertekenen. Zonder die zou het eerder rond de 10% zitten zeggen dan de 'kenners'. En anderen uit het buitenland noemen tussen 1 en 7% als 'normaal'. In dat licht valt het dan weer mee.

Wie heeft er vaker zn poeder laten testen en wat was de uitslag?

Voor deze 5% speed betalen we 100e voor 25g dus dat is wel te doen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meteen stoppen met die rotzooi te snuiven natuurlijk..

Die van mij zit meestal wel sowieso boven de 50% en mijn huidige ronde de 80%... Dat werkt toch echt wel een stuk beter dan 5...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Meteen stoppen met die rotzooi te snuiven natuurlijk..

Die van mij zit meestal wel sowieso boven de 50% en mijn huidige ronde de 80%... Dat werkt toch echt wel een stuk beter dan 5...
Klik om te vergroten...


Ongezond zou het wel zijn ja.

Maar hoe hoger de %entage hoe gezonder het is voor je lichaam.(minder gezonder toch). Als je aan een bepaalde %tage zit bij amfitamine is het gezonder voor je lichaam , als je bolle neemt.(Heb ik is horen zeggen).

Zoals ik ooit is heb gezegt,zul je altijd betere speed in je handen krijgen.

Als de beste pep dat ik heb gehad , 10% of zo zal zijn. Wil ik niet weten hoe 80%moet zijn. :smoke: Mijn ogen zouden dat niet aankunnen denk ik. :)


Hoe komt dat 100%amfitamine niet gemaakt kan worde?Of is dat maar een fabeltje?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
zommes zei:
Meteen stoppen met die rotzooi te snuiven natuurlijk..

Die van mij zit meestal wel sowieso boven de 50% en mijn huidige ronde de 80%... Dat werkt toch echt wel een stuk beter dan 5...
Klik om te vergroten...


Ongezond zou het wel zijn ja.

Maar hoe hoger de %entage hoe gezonder het is voor je lichaam.(minder gezonder toch). Als je aan een bepaalde %tage zit bij amfitamine is het gezonder voor je lichaam , als je bolle neemt.(Heb ik is horen zeggen).

Zoals ik ooit is heb gezegt,zul je altijd betere speed in je handen krijgen.

Als de beste pep dat ik heb gehad , 10% of zo zal zijn. Wil ik niet weten hoe 80%moet zijn. :smoke: Mijn ogen zouden dat niet aankunnen denk ik. :)


Hoe komt dat 100%amfitamine niet gemaakt kan worde?Of is dat maar een fabeltje?
Klik om te vergroten...

Dat wordt wel gedaan, maar door farmaceutische bedrijven.

Als je het in het illegale circuit gaat zoeken moet je hopen dat je het niet van een of andere koekenbakkert hebt die op internet een receptje speed heeft gevonden. Gewoon blijven zoeken en desnoods wat meer betalen.

80% pure amfetamine voelt inderdaad ook veel gezonder aan, in je neus, je maag en vooral ook de dagen erna (als je wel gewoon wat slaap neemt natuurlijk) Alle overige giffen die er in speed van een laag percentage zitten, zijn inderdaad het meest schadelijk.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar zijn er geen eigenschappen van goede speed?

Zodat je goede speed kan herkennen via een bepaald iets aan de speed zelf?
Want via het effect is het moeilijk als je toch wel al effe gebruikt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
Maar zijn er geen eigenschappen van goede speed?

Zodat je goede speed kan herkennen via een bepaald iets aan de speed zelf?
Want via het effect is het moeilijk als je toch wel al effe gebruikt.
Klik om te vergroten...

Hm.. dan zou je gewoon verschillende soorten uit moeten gaan proberen. Ik merk duidelijk een ander effect bij sterke speed.

Er is geen rush, dus geen "space" achtig gevoel als je net gesnoven hebt. Je wordt helemaal helder en totale beheersing in plaats van opgefokt energie. Het effect voelt zo puur als het is.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
flash kieke zei:
Maar zijn er geen eigenschappen van goede speed?

Zodat je goede speed kan herkennen via een bepaald iets aan de speed zelf?
Want via het effect is het moeilijk als je toch wel al effe gebruikt.
Klik om te vergroten...

Hm.. dan zou je gewoon verschillende soorten uit moeten gaan proberen. Ik merk duidelijk een ander effect bij sterke speed.

Er is geen rush, dus geen "space" achtig gevoel als je net gesnoven hebt. Je wordt helemaal helder en totale beheersing in plaats van opgefokt energie. Het effect voelt zo puur als het is.
Klik om te vergroten...

Totale beheersing??

Wat ik voel als effect bij goeie speed is : euforieachtig gevoel, socialer , ik durf meer , trek me niets aan wat mensen van me denken of zitte te kijken , en ben ook rustig. En men ogen staan wijd open. Dat is het ongeveer.


+ik wordt in men afkick zwaar paranoia,wat ik bij slechtere speed minder zwaar heb.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Wat ik voel als effect bij goeie speed is : euforieachtig gevoel, socialer , ik durf meer , trek me niets aan wat mensen van me denken of zitte te kijken , en ben ook rustig. En men ogen staan wijd open. Dat is het ongeveer.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt toch als totale beheersing. Ik heb alleen geen last van mijn ogen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Meteen stoppen met die rotzooi te snuiven natuurlijk..

Die van mij zit meestal wel sowieso boven de 50% en mijn huidige ronde de 80%... Dat werkt toch echt wel een stuk beter dan 5...
Klik om te vergroten...

shit, dan is het dus echt kutspul... ik was al blij een vaste levering te hebben gevonden.. baaaalen...

Ik heb m er al op aangesproken en de volgende partij zou een stuk sterker moeten zijn.

Wij moeten eens babbelen.. :)

Welke giftige stoffen zitten er dan verder in en wat doen die? De caffeine is niet prettig natuurlijk en niet nodig, maar verder?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
Welke giftige stoffen zitten er dan verder in en wat doen die? De caffeine is niet prettig natuurlijk en niet nodig, maar verder?
Klik om te vergroten...

Dat ligt helemaal aan hoe de producent te werk is gegaan.

De meest voorkomende speed is Amfetamine-Sulfaat. Pure Amfetamine is vloeibaar, dan doen ze er Sulfaat bij om een pasta te krijgen. In de beste gevallen is die tussen de 70-80% puur amfetamine.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik nu heb is in ieder geval erg zwak. Ik voel er weinig van, anders dan dat ik wel 'strak' sta maar het heldere en de gedrevenheid inderdaad mis van eerdere ervaringen.

Goed, dan weet ik wat te doen: op zoek naar beter spul.

Of zijn er nog eenvoudige huis-tuin-en-keuken manieren om de concentratie van de pasta te verhogen?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet dat ik het weet. Ik denk het niet eigenlijk.

Hier heb ik een site gevonden waar wat informatie over de verschillende bereidingsoorten van amfetamines staat: http://www.totse.com/en/drugs/speedy_drugs/index.html

Misschien word je daar wat wijzer uit.

Ik zou in ieder geval wel even op zoek gaan naar iets hogere concentratie dan 5% :grin: Zelf heb ik ook veel rotzooi gehad voor ik een goeie had gevonden en het probleem is natuurlijk ook dat die goeie soms vastgezet worden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."