#1
Een vriend van me heeft de speed die we normaal afnemen laten testen.
Resultaat: slechts 5% amphetamine en 75% coffeïne!
Nou vond ik al dat t allemaal wat minder was, maar ik dacht dat dat dus de gewenning was.
Als ik dan op internet zoek dan is het landelijk gemiddelde 35%!
Maar dan lees ik ook dat dat vooral komt omdat er regelmatig crystal achtige goedjes getest worden die dan op >65% uitkomen en zo het gemiddelde vertekenen. Zonder die zou het eerder rond de 10% zitten zeggen dan de 'kenners'. En anderen uit het buitenland noemen tussen 1 en 7% als 'normaal'. In dat licht valt het dan weer mee.
Wie heeft er vaker zn poeder laten testen en wat was de uitslag?
Voor deze 5% speed betalen we 100e voor 25g dus dat is wel te doen.
Resultaat: slechts 5% amphetamine en 75% coffeïne!
Nou vond ik al dat t allemaal wat minder was, maar ik dacht dat dat dus de gewenning was.
Als ik dan op internet zoek dan is het landelijk gemiddelde 35%!
Maar dan lees ik ook dat dat vooral komt omdat er regelmatig crystal achtige goedjes getest worden die dan op >65% uitkomen en zo het gemiddelde vertekenen. Zonder die zou het eerder rond de 10% zitten zeggen dan de 'kenners'. En anderen uit het buitenland noemen tussen 1 en 7% als 'normaal'. In dat licht valt het dan weer mee.
Wie heeft er vaker zn poeder laten testen en wat was de uitslag?
Voor deze 5% speed betalen we 100e voor 25g dus dat is wel te doen.
Mijn ogen zouden dat niet aankunnen denk ik.