Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbasen

basen

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
dank u metaal konijn :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
valt speed eigenlijk te basen?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja...dat het niet werkt...is wel info.
Je kan meth wel basen...zal toch wel in a way hetzelfde werken als amfetamine...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geloof het wel. Je kan het toch ook roken...?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja heb veel opgezocht maar kon alleen op partyflock iets vinden en dat is echt kut, geen nuttige antwoorden ofzo, alleen dat het dan niet werkt maar dat lijkt me ook een beetje raar.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja inderdaad maar er is dus niet veel ervaring mee geloof ik -_-
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraag me sowieso af of je het moet willen...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
nexus zei:
domzel zei:
volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.
neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt.
Klik om te vergroten...

dit kan wel eens een heel slecht idee zijn.

Dit kan ook de vrije base vorm van amfetamine zijn. Dat is ook een olieachtige vloeistof. Het enige wat er gaat gebeuren als je die verwarmd is verdampen van de amfetamine (bye bye). Geen goed idee om het proberen uit te koken dus. De beste manier om dit te testen is door een klein beetje van de vloeistof aan water toe te voegen. Mengen deze 2 vloeistoffen dan is het een zout opgelost in water en kan je het uitkoken. mengen deze niet of heel traag dan is het de vrije base vorm van amfetamine. De vrije base kan je rechtstreeks roken (pas op want dit is sterker dan normale speed en verslavender).

“In free-base form, amphetamine is a volatile oil”

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5151
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wens je wel veel succes om die rommel op te sporen :wave:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat er met amfetamine (basen) gesugereerd wordt is de freebase vorm van amfetamine. Normaal is amfetamine met sulfaat gebonden, maar in freebase vorm is het een gelige vloebare/stroperige oplossing. Dit is absoluut niet te roken, het roken van normale speed is al zeer af te raden.

Basen kan bij coke wel omdat de freebase coke op de zelfde temperatuur ontbrand als de sigaret waardoor je de dampen in adempt. Crack is freebase coke wat verpakt zit in zoutkristallen. Crack is gekomen omdat het proces om pure freebase coke te krijgen ether bevat. Proces is zeer duur en door de ether zeer gevaarlijk. Crack is ook geen zuivere freebase coke in principe.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#11
meth666 zei:
Wat er met amfetamine (basen) gesugereerd wordt is de freebase vorm van amfetamine. Normaal is amfetamine met sulfaat gebonden, maar in freebase vorm is het een gelige vloebare/stroperige oplossing. Dit is absoluut niet te roken, het roken van normale speed is al zeer af te raden.
Klik om te vergroten...

Dat je het zout niet moet proberen te roken snap ik volkomen. Dat ontbind in weet ik veel wat voor rotzooi voor het verdampt, idem bij Coke.HCl trouwens. Waarom Amfetamine freebase niet? kookpunt bij atmosferische druk is 200°C ("bp760, 200-203°")

http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... stry.shtml
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Ik wens je wel veel succes om die rommel op te sporen :wave:
Klik om te vergroten...

Opsporen?

omzetten van zout naar freebase is easy, je hebt enkel NaOH en Ether / zippovloeistof nodig.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
If you say so :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."