Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekke speed-Kramp

Gekke speed-Kramp

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk dat je spieren zich te veel aanspannen.. misschien net ietsje minder speed gebruiken zodat ze zich ook minder aanspannen..
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey..
Zit me nu tocg al een tijdje af te vragen, waar mijn kramp steeds vandaan komt.
Meestal als ik flink wat speed heb gehad, krijg ik tintelingen in mn vingers en voeten, op een gegeven moment staan ze echt stijf van de kramp, en dat is zoooo lelijk.. Het gaat ook pijn doen na een paar uur..
Nu heb ik nooit meegemaakt dat iemand anders dat ook heeft, maar laats kreeg mijn vriend dezelfde kramp, en in het begin heb ik hem natuurlijk een beetje uitgelachen, zo van zie je nu wel dat het niet "tussen mn oren" zit!
Maar na een paar uur kreeg ook hij flink pijn...
Het is een soort tinteling die overgaat in een verlamd gevoel, en als je pech hebt trekt het door je hele benen en armen met als resultaat dat je er belachelijk bij zit.. :confused:
1 keer stonden mn vingers gewoon zo eng je zag de knokkels en spieren gewoon verschuiven, klinkt heel freaky he, en ik kon er niets aan doen..
Brrr krijg kippevel als ik er weer aan denk..
Soms helpt een warme douche. ( zou het kunnen zijn dat de spieren dan te koud zijn)
En als het al behoorlijk pijn doet neem ik een slaappil, dat is alleen zo jammer want zon slaappil betekent meestal einde oefening en naar bed,
terwijl het nog zo gezellig is..
Maar goed, heeft iemand hier ook ervaring mee???

xxxxx
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tintelingen schuif ik op een slechte doorbloeding en de krampen zal zijn omdat je je spieren onbewust aanspant van het strak staan.

De tintelingen heb ik ook gehad toen ik vaak nachten doorging. Maar toen werden ,´n knieen ook blauw/paars.
En altijd vaste spieren in schouders en nek. En ook dat m´n vingers spierwit werden en moeilijk beweegbaar.

Dan ben je gewoon je lichaam aan t verknallen en moet je eigenlijk een beetje gas terug nemen. Dat is volgens mij de enige remedie.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb idd dan altijd blauw paarse knieen, vaste nekspieren en gek gekleurde vingers ook... Je hebt groot gelijk, tis gewoon mn lichaam dat zegt dat t wel genoeg is geweest.. Tis niet eerlijk... :cry:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
rood / paarse gewrichen komen doordat er bloedvaatjes knappen, denk van te hoge bloeddruk..

correct me if i'm wrong.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."