Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven --> naar keel verstuiven

snuiven --> naar keel verstuiven

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol

Dat heb je zeer plastisch uitgelegd :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb heel vaak dat als ik een lijn leg (vooral bij stevige lijnen) en ik snuif deze weg door mijn snuifbuisje dat het zo regelrecht door mn neus vliegt en het in mijn keel terecht komt. Wat resulteerd in even flink hoesten. Er zit dan wel wat in mijn neus natuurlijk maar een flinke hoeveelheid schiet zo door.
Bij coke heb ik dat eigenlijk nooit.

Hebben meer mensen dit ?
Is het in welk opzicht dan ook ergens nadelig voor ?
Is er wat aan te doen ? (neus nat maken?? )

thnx :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet het gewoon snuiven op de manier zoals je op een "sociale manier" je neus ophaalt, dus niet zo hard dat je groene klodders kan spugen. Sorry, dit was de enige manier waarop ik het kan uitleggen :þ

Edit: Als je het slikt heb je meer nodig voor hetzelfde effect.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had "Sniff, don't snort" kunnen zeggen, maar dit is duidelijk genoeg geloof ik :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:sunglasses: beide antwoorden waren duidelijk, dit weekend even testen of het daar aan ligt :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Datzelfde probleem had ik vroeger ook, en ik snapte niet wat ik fout deed. Wat bij mij het probleem was was dat ik "te hoog" snoof, oftewel, je buisje helemaal onderaan je neus zetten, beetje tegen de zijkant van je binnenkant van je neus aan, dan schiet er veel minder door en wordt het sneller opgenomen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
thnx,
woensdagnacht --> feestje dan zal ik het testen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."