Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer

1e keer

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
sinds dinsdag speed in huis... lekker aan geroken, maar kon dr toch afblijven, paar ker in de verleiding geweest om wat te nemen... kunnen weerstaan... zou vandaag ff uitgaan en dat wtf, ik neem gewoon een klein beetje om te testen... de mensen waar ik mee uitging mochten van nix weten... ik heb dan ook maar een sleutelpunt fijn gemaakt en gesnoven... als ik het doe dan ook goed, heb dr ook geen bom van gemaakt... dacht dat gaat zeer doen in mn neus, maar dat was geenzins het geval... lekker gevoel en lekkere smaak, beetje pokonachtig... t was maar een klein beejte naturlijk... ik voelde me iets actiever en iets opgewekter... ik ging wat makkelijker mee in gesprekken met onbekenden...omdat het zo weinig was was het effect niet overduidelijk, maar vond het positief dat ik het gevoel had mezelf te blijven, negatief vond ik dat ik 10 bier dronk, terwijl ik normaal met 2 al zat ben... afijn, met mysteryland maar wat meer mn neus injagen :wink:

ehm... kwaliteit van het bericht zal niet veel zijn, maar ben zat als de pest :wink: laterrrrr :beer:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga ook naar mysteryland :rock:
Neem je dan ook wat voor mij mee :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enesteene zei:
sinds dinsdag speed in huis... lekker aan geroken, maar kon dr toch afblijven, paar ker in de verleiding geweest om wat te nemen... kunnen weerstaan... zou vandaag ff uitgaan en dat wtf, ik neem gewoon een klein beetje om te testen... de mensen waar ik mee uitging mochten van nix weten... ik heb dan ook maar een sleutelpunt fijn gemaakt en gesnoven... als ik het doe dan ook goed, heb dr ook geen bom van gemaakt... dacht dat gaat zeer doen in mn neus, maar dat was geenzins het geval... lekker gevoel en lekkere smaak, beetje pokonachtig... t was maar een klein beejte naturlijk... ik voelde me iets actiever en iets opgewekter... ik ging wat makkelijker mee in gesprekken met onbekenden...omdat het zo weinig was was het effect niet overduidelijk, maar vond het positief dat ik het gevoel had mezelf te blijven, negatief vond ik dat ik 10 bier dronk, terwijl ik normaal met 2 al zat ben... afijn, met mysteryland maar wat meer mn neus injagen :wink:

ehm... kwaliteit van het bericht zal niet veel zijn, maar ben zat als de pest :wink: laterrrrr :beer:
Klik om te vergroten...

:grin: ik kan em met me ketahoofd redelijk ontcijferen
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Enesteene zei:
sinds dinsdag speed in huis... lekker aan geroken, maar kon dr toch afblijven, paar ker in de verleiding geweest om wat te nemen... kunnen weerstaan... zou vandaag ff uitgaan en dat wtf, ik neem gewoon een klein beetje om te testen... de mensen waar ik mee uitging mochten van nix weten... ik heb dan ook maar een sleutelpunt fijn gemaakt en gesnoven... als ik het doe dan ook goed, heb dr ook geen bom van gemaakt... dacht dat gaat zeer doen in mn neus, maar dat was geenzins het geval... lekker gevoel en lekkere smaak, beetje pokonachtig... t was maar een klein beejte naturlijk... ik voelde me iets actiever en iets opgewekter... ik ging wat makkelijker mee in gesprekken met onbekenden...omdat het zo weinig was was het effect niet overduidelijk, maar vond het positief dat ik het gevoel had mezelf te blijven, negatief vond ik dat ik 10 bier dronk, terwijl ik normaal met 2 al zat ben... afijn, met mysteryland maar wat meer mn neus injagen :wink:

ehm... kwaliteit van het bericht zal niet veel zijn, maar ben zat als de pest :wink: laterrrrr :beer:
Klik om te vergroten...

:grin: ik kan em met me ketahoofd redelijk ontcijferen
Klik om te vergroten...
Jij bitch.. Waar drugs is..

Ik wist het :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben ik me toch een partij brak vanochtend man. :( Niet normaal. Of dat nu komt door de speed of de alcohol of een combinatie... ik weet het niet, mar me zelden zo fucked up gevoeld. :confused: Als ik terugkijk op gisteren dan denk ik, was het wel de moeite waard. Misschien heb ik te weinig gensnoven om er echt profijnt van te hebben. Gedurende de avond kon ik in ieder geval en aantal 'snuifmomenten' bij mezelf herkennen. Momenten dat ik dacht nu zou iemand bij gaan gebruiken. Op zich had ik er niet echt de behoefte aan trouwens. Ook vanachtend niet.

Volgende keer maar een dikkere lijn. Ennuh, ff vraagje... ik had mn speed wel aardig fijn gemaakt, maar t was toch nog iets korrelig... is dat erg, of moet het echt ragfijn zijn?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
Ben ik me toch een partij brak vanochtend man. :( Niet normaal. Of dat nu komt door de speed of de alcohol of een combinatie... ik weet het niet, mar me zelden zo fucked up gevoeld. :confused: Als ik terugkijk op gisteren dan denk ik, was het wel de moeite waard. Misschien heb ik te weinig gensnoven om er echt profijnt van te hebben. Gedurende de avond kon ik in ieder geval en aantal 'snuifmomenten' bij mezelf herkennen. Momenten dat ik dacht nu zou iemand bij gaan gebruiken. Op zich had ik er niet echt de behoefte aan trouwens. Ook vanachtend niet.

Volgende keer maar een dikkere lijn. Ennuh, ff vraagje... ik had mn speed wel aardig fijn gemaakt, maar t was toch nog iets korrelig... is dat erg, of moet het echt ragfijn zijn?
Klik om te vergroten...
te fijn vind ik nie goed...
da schiet dadelijk naar u keel...
ik heb het liever als het nog een klein beetje korrelig is.... :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
Enesteene zei:
Ben ik me toch een partij brak vanochtend man. :( Niet normaal. Of dat nu komt door de speed of de alcohol of een combinatie... ik weet het niet, mar me zelden zo fucked up gevoeld. :confused: Als ik terugkijk op gisteren dan denk ik, was het wel de moeite waard. Misschien heb ik te weinig gensnoven om er echt profijnt van te hebben. Gedurende de avond kon ik in ieder geval en aantal 'snuifmomenten' bij mezelf herkennen. Momenten dat ik dacht nu zou iemand bij gaan gebruiken. Op zich had ik er niet echt de behoefte aan trouwens. Ook vanachtend niet.

Volgende keer maar een dikkere lijn. Ennuh, ff vraagje... ik had mn speed wel aardig fijn gemaakt, maar t was toch nog iets korrelig... is dat erg, of moet het echt ragfijn zijn?
Klik om te vergroten...
te fijn vind ik nie goed...
da schiet dadelijk naar u keel...
ik heb het liever als het nog een klein beetje korrelig is.... :)
Klik om te vergroten...
Haha idd.. heb een keer een minuut zonder lucht gezeten omdat het me de keel inschoot.. niet fijn kan ik je zeggen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."