Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFreebase Amphetamine

Freebase Amphetamine

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Freebase amphetamine is een olie-achtige substantie ja, freebase meth is volgens mij chrystal meth, dus kristal.
Methamphetaminesulfaat is nl. gewoon wit poeder, net als normale amphetamine
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf gaan zitten kloten met free-base is zeer onverantwoordelijk.
Meer kan ik er niet van zeggen.
Aangezien de moluculaire dichtheid van elke Base weer anders is, en je dus nooit weet hoe potent de Base zelf is.
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey iedereen,

ik zoek hier al een tijdje naar maar heb nog geen antwoord gevonden.
Weet iemand of freebase amphetamine (dus niet het zout amphetamine.HCl) net zoals freebase meth een olie-achtige substantie is?

alvast bedankt,

Grz

Peter
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik citeer meth666 uit het volgende topic:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 593d62706a

Veel mensen denken dat Crystal meth een freebase vorm is van methamphetamine HCl, dit is niet correct. Methamphetamine kan gewoon gerookt in zijn normale HCl vorm, maar om de tijd ervoor te nemen om het in kristallen te laten vormen maakt het makkelijker om te roken. Meth in zichtbare kristallen (in tegen stelling tot poeder) is zeer waarschijnelijk erg puur omdat het moeilijk is om kristallen met onzuiver matriaal te laten vormen. Methamphetamine freebase is een olie en zeer zelden te vinden op de straat.
Ice wordt vaak gebruikt als bijnaam voor crystal meth.
Ice is geen meth, Ice is officieel 4 methylaminorex. Maar daar kom ik later op terug.
Klik om te vergroten...

Erowid meld exact hetzelfde...

Crystal Meth is dus geen freebase maar het HClzout....
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt gelijk, zal voortaan eerst ff opzoeken voor ik wat roep :)
Maar normale ampheta is ook een olie-achtige stof dat weet ik wel zeker.
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
dankje,

en nu las ik over Amphetamine.HCl en over Amphetaminesulfaat. Is daar nog een verschil tussen, behalve dat de één aan een HCl zit en de ander aan een SO4?
En stel dat ik zuivere freebase amphetamine in handen heb, kan ik dan simpel door zoutzuur of zwavelzuur toe te voegen er amphetamine.HCl of amphetaminesulfaat (in kristalvorm dus) van maken?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou er niet aan beginnen als je dergelijke vragen hebt. Je zou erg blij moeten zijn als je freebase in handen hebt :wink:
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
verklaar je nader?
het is moeilijk om aan te komen, maar _stel dat_ ik iemand ken die goedkoop aan bakken en bakken freebase amphetamine kan komen?
Ik vind freebaseAmphetamine maar irritant, kan je niet lekker snuiven zoals je met poeder kan, of ben ik nu erg n00b?
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet het zuur er voorzichtig, beetje bij beetje bij doen, en ondertussen roeren en de PH meten met zo'n papiertje. Als de PH waarde 7 is is het klaar, vervolgens de amf.sulfaat eruit filteren (koffiefilter).
Laten drogen en dan wassen met aceton.
Nogmaals drogen en snatsen maar. :smoke: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."