Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en hoofdpijn

Speed en hoofdpijn

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben totaal onervaren met speed (1x gedaan met uit gaan) en nu voor de eerste keer alleen thuis (wil een nachtje doorgaan, heb morgen toch niet veel te doen)

maar ik heb een lichte hoofdpijn, waarschijnlijk van een beetje vermoeid te zijn enzo.

is het verantwoord om 1 of 2 paracetamolletjes te pakken? of is dat gevaarlijk?

- extra info: ik heb maar een klein lijntje gehad

:wave: bedankt alvast
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drink je genoeg water? Speed droogt namelijk uit en daar kan je ook hoofdpijn van krijgen...
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#3
het komt niet door de speed, want de hoofdpijn had ik al een beetje
maar goed dat je het zegt, ik ga ook maar eens een flesje water erbij pakken :P

maar kan het kwaad of weet je dat niet?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb wel is xtc en para's door elkaar gehad,toen ik hoofdpijn had/misselijk.Weet niet of het werkte,maar werd er niet veel anders van.

Is lang gelden alweer
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoofdpijn is een teken van uitdroging.. Rustig aan doen en een boel bijtanken (drinken dan :mrgreen:)
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb mijn lenzen maar eens uitgedaan, dat werkt ook wel
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb er eentje genomen zojuist, ik zie het wel :)

ik ga verder genieten (heerlijk zo thuis gebruiken, alles bij de hand etc.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."