Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer pep, niet bijzonder

1e keer pep, niet bijzonder

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je 500mg de eerste keer naar binnen werkt weet je inderdaad niet waar je het moet zoeken en voel je je hardstikke beroerd :beer:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#2
het vreemde is dus dat mijn vriendin wel echt een hele goede "speed" ervaring heb gehad en het ook echt meteen weer wil vandaag, ik doe het liever weer over 2 maanden ofzo.

maar het vreemde is dus dat we beide gewoon dezelfde speed hadden, en dat zij veel meer tevreden is dan ik, heeeeel veel meer zelfs...

ik ga gauw denken dat ik in ieder geval wat fout heb gedaan,

behalve dan dat we het veel te snel hebben opgesnoven :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedere persoon reageert anders op dezelfde drug, ook bij dezelfde speed. Als mijn vrouw minder dan 200 mg neemt, wordt ze echt chagrijnig en kribbig. Vanaf 200 mg voelt ze zich pas goed en lekker. Het is maar een kleintje van 1.60, en van de meeste drugs heeft ze maar erg weinig nodig, maar speed blijkbaar niet. Als ik 100 mg pak (op nuchtere maag), voel ik binnen een half uur een heerlijke rush, klets ik de oren van je kop, en loop ik mezelf voorbij. 1.95, vanmorgen 88.9 kg :mrgreen:

Hadden jij en je vriedin van tevoren iets gegeten? Waren jullie beiden goed uitgerust? Hoe was jullie gemoedstoestand, stond je vriendin er vooraf al positiever tegenover? Allemaal factoren die m.i. mede het effect bepalen.

Hemi
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#4
nop we hadden niks gegeten, we waren beide lekker uitgerust, en met een positief gevoel de drugs gebruiken doen we beide ook, we hebben toch al wat ervaring met paddo's truffels, en mdma.

maar je raad mij dus aan de volgende keer wat minder te beginnen en dan geleidelijk opbouwen tot ik me het best voel?, want nog een keer 20 uur lang mezelf opgefokt en leeg voelen heb ik geen zin in, dan maar mdma, veel leuker :grin:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja okay niet bij iedereen lukt het even goed. :mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Op dit moment prefereer ik speed boven MDMA. Ik zou inderdaad altijd met minder beginnen, bijpakken kan altijd, andersom niet. Drop een bommetje van 150-200 mg, en wacht eens lekker een uurtje af. En, laat je speed even testen bij één van de testcentra.

Hemi
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kimberly is jouw vriendin?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=11479
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#8
inderdaad :grin:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#9
owkee dan ik weet al genoeg nu ik het gelezen heb, troep dus :P


tnx
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#10
PS: licht me even voor, is het normaal dat de speed heel plakkerig is en dat je het dus moet verpoederen met een pinpas ofzo en het een half uurtje moet drogen op de kachel voordat je het op moet snuiven,
of is het dan vanzelf tering zooi?......
en kan je ook ruiken of het wel een beetje zuivere speed is of is dat onmogenlijk?

want testen is natuurlijk teveel veel werk :confused:, het spijt me:P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat het plakkerig is is meestal wel een goed teken, maar dan kan het alsnog versneden zijn met cafaine, verder kan je er niet achter komen door te ruiken, kijken of voelen. Testen is en blijft echt de enigste oplossing :beer:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#12
owkee dan :grin: nou zeker zullen we het nooit weten, ik vond het minder dan verwacht en kim beter dan verwacht. we hebben te snel teveel gesnoven, maarja joh, weer een ervaring rijker :grin: volgende keer beter

tnx voor info
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ga je op je 17e jaar aan die teringzooi? Ben ik dan de enige die dit een enorm probleem vindt? :confused: :openmouth:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij sommige jongeren zou dit een probleem zijn, maar geloof mij, ik heb verstand net zo veel als jullie, ik doe het alleen op momenten wanneer het kan, voor een 17 jarige is dat in het weekend wanneer hij zijn huiswerk af heeft en ervoor zorgt dat hij het veilig doet meer niet.

daarom vind ik deze drugs niet leuk, het is niet echt een ervaring als je begrijpt wat ik bedoel. speed schijnt heel verslavend te zijn maar voor mij zeker niet, mdma wel, en zelfs dat doe ik om de 2 weken en soms nog een keer tussendoor, maar wel altijdi n het weekend.

waarom zou dit meer een probleem zijn dan wanneer oudere gebruiken?
gebruiken is gebruiken, drugs is drugs, en zolang iemand drugs doet omdat het leuk is en niet omdat het lekker is, is het goed.

of niet dan?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was het je eerste keer speed? Want het heeft mij ook een paar keer geduurd om te ontdekken wat er nou écht zo tof aan was.

En de meeste DF-ers houden van verantwoordelijk gebruik, of je die adviezen ter harte neemt is jouw keuze, maar we willen het niet op ons geweten hebben dat iemand zich de tering in snuift zonder dat we hem van de risico's hebben geinformeerd.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Dat dan weer wel :mrgreen:

Al zijn de meeste hier nog gekker dan een verkeerd om draaiende draai deur. xD
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Ik hoor Lysergine al denken.. "Cafeïne!"
Klik om te vergroten...

Ik was op visite koffie met cafeine drinken .....

Maar serieus, wat denken jullie ?
Zij wil niets anders meer hij wel.

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het verbaast me dat je geen caffeinevrije koffie drinkt. :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stom he ik ben nogal verslaafd aan die troep !!


Stonie

:hearteyes:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lake zei:
Was het je eerste keer speed? Want het heeft mij ook een paar keer geduurd om te ontdekken wat er nou écht zo tof aan was.

En de meeste DF-ers houden van verantwoordelijk gebruik, of je die adviezen ter harte neemt is jouw keuze, maar we willen het niet op ons geweten hebben dat iemand zich de tering in snuift zonder dat we hem van de risico's hebben geinformeerd.
Klik om te vergroten...

ja t was de 1e keer, maar ik denk dat ik de trip (hoe heet dat dan.. waus?)
gewoon niet leuk genoeg vind, te normaal en saai, je beleeft de wereld niet anders maar gewoon soepeler en makkelijker, niet mijn ding dus, wel volgens mij leuk om samen met xtc te doen ofzo, wakker en energiek door speed en het relaxe en blije gevoel van xtc, of klinkt dit heeel erg onlogisch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."