Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPEP meeting op Woodstock !!

PEP meeting op Woodstock !!

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik mag dus niet komen met me 9 procent pep en 63procent caffeine :cry:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik kom, breng ik expres pure caffeïnepoeder mee en bied Stonie daar een lijn van aan om zijn reactie te zien IRL :wink: :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik drink wel koffie jullie doen maar .....

:hearteyes:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Woodstock te Bloemendaal? Of is dat te makkelijk gedacht? :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nope that is it .....

Woodstock ooit the place to be ..

Stonie
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
wanneer valt woodstock ?
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
nope that is it .....

Woodstock ooit the place to be ..

Stonie
Klik om te vergroten...

Ach, zo was bloemendaal a/z in zijn geheel echt the place to be..
Dat is nu ook echt veranderd, ben benieuwd hoe het er deze zomer is.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk speeddaten met Stonie!! Ik kom ook!

p.s. Katwijk aan zee is ook een leuk strand zegt men, Woodstock heeft idd z'n beste tijd al een poosje gehad!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op woodstock mag je blowen ... andere tenten klagen wel is daarover.

Dus een andere tent waar het wat vrijer is mag ook hoor.



:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
We kunnen ook een eigen picknick ergens in de duinen houden, dan neemt gewoon iedereen wat te drinken mee, kan er geblowd worden en zit je ook niet vast aan die achterlijke prijzen die de "hippe" strandtenten tegenwoordig hanteren....
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
je suis present!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ich bin dabei, maar dan zonder de pep! :grin:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helaas niet mijn stijl mensen, en muziekstijl..

Anders was ik zeker meegegaan! Wanneer weer een DF meeting trouwens, ergens in een leuk Natuurparkje o.i.d. ? :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
We kunnen ook een eigen picknick ergens in de duinen houden, dan neemt gewoon iedereen wat te drinken mee, kan er geblowd worden en zit je ook niet vast aan die achterlijke prijzen die de "hippe" strandtenten tegenwoordig hanteren....
Klik om te vergroten...

Als we in de duinen gaan hangen en alles zelf moet mee sjouwen dan moet het beslist een vette LSD meeting worden.

Dat een pep / cokemeeting wel wat kost maakt mij niet uit.

Mijn kosten plaatje hing al op 2 gram coke 7-30% 100 eu.
Pep kost niet zoveel en met 200 mg ben je wel ff zoet op de 68%.
Voedsel 20 euro.
Drank 100 euro, totaal 220 euro was mijn max budget.
Parkeer geld 10 eu voor een dagkaart

Al met al geen goedkoopdagje maar ja ... 1 x per jaar even flink eraan op het strant in een stranttent waar alles kan mag engedaan wordt. Daar staat Wodstock voor, voor vrijheid en blijheid.

Sinds ik geen tabak meer rook geefvik me geld graag uit !!

Insomnia Bonie
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Als we in de duinen gaan hangen en alles zelf moet mee sjouwen dan moet het beslist een vette LSD meeting worden.
Klik om te vergroten...

Ik ben zwaar voor!!!
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
wil er ook zijn , maarja , te ver :cry:

echt sucke , geen auto hebbe :cry:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
uhu zei:
wil er ook zijn , maarja , te ver :cry:

echt sucke , geen auto hebbe :cry:
Klik om te vergroten...



Openbaar Vervoer!
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
uhu zei:
wil er ook zijn , maarja , te ver :cry:

echt sucke , geen auto hebbe :cry:
Klik om te vergroten...



Openbaar Vervoer!
Klik om te vergroten...



vanuit belgie is het ver met de trein + dat ik nix weet zijn in nl , laat staan weten welke bus(sen) ik moet nemen :flushed:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
uhu zei:
-spaceman- zei:
uhu zei:
wil er ook zijn , maarja , te ver :cry:

echt sucke , geen auto hebbe :cry:
Klik om te vergroten...



Openbaar Vervoer!
Klik om te vergroten...



vanuit belgie is het ver met de trein + dat ik nix weet zijn in nl , laat staan weten welke bus(sen) ik moet nemen :flushed:
Klik om te vergroten...



INTERNET!! ov9292 voor Nederland (zo ook geen reden meer)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wederom we wachten op een hitte golf en zetten het daar op het zuipen en droppen voor het begin 1 bommetje van 200 mg + 50% spatzuivere pep.

Alweer niet bij mij aankloppen zoek je eigen pep en breng veel poen mee want een Desperado kost daar 5 eu.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."