Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlopt dit testresultaat ?

Klopt dit testresultaat ?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
The SupplierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede Drugs Liefhebbers.

Ik heb van de week het resultaat te horen gekregen van de Amphetamine sample die ik had weg gebracht...
Nou ben ik zelf behoorlijk geintereseerd in alle soorten chemie, alleen wat drugs chemie betreft ben ik nog een leek.
Maar in ieder geval kreeg ik te horen dat de door mij weg gebrachte monster dus 70 % d-amphetamine was.

Maargoed nu mijn vraag weet iemand van jullie hierzo.. hoeveel % er word ingenomen om van Base Amphetamie naar Sulfaat te gaan ?
Lijkt mij namelijk meer dan 30% of heb ik dat fout ?

Bedankt
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit de sticky van dit subforum:

"Als de resultaten tussen de 40 en de 70 procent amfetamine liggen, zonder toevoegingen als caffeine, heb je te maken met en product dat als bruikbaar beschouwd kan worden."

Zeer goed mogelijk dus :)
T
The SupplierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke dan had even verder moeten kijken dan mijn neus lang is :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nee je resultaten kloppen niet want je bent een oplichter je bakmeel is 100% zuiver ...


hufter
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
nee je resultaten kloppen niet want je bent een oplichter je bakmeel is 100% zuiver ...


hufter
Klik om te vergroten...

Bespeur ik hier enige vorm van jouloezie :tearsofjoy:
schelden is nergens voor nodig hoor.

@The Supplier:

Waarom lijkt jou dat zo? Het maximaal haalbare is 74%, dat betekent dat het totaal voor 26% uit sulfaat is opgebouwd. (Dat is in het geval bij volledige zuiverheid)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
nee je resultaten kloppen niet want je bent een oplichter je bakmeel is 100% zuiver ...


hufter
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ik snap je probleem maar wie zegt dat deze Supplier dezelfde is?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
de supplier zal nooit meer reageren die is ontmaskert als oplichter
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De eikel komt hier volgens mij nog wel af en toe lezen....hoe kom je achter zijn IP nummer?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vraag of hij het volgende doet: Start --> uitvoeren --> typ "ip config" en dan zijn ip nr voorleest :wink:

p.s.
Volgens mij kunnen modjes het wel zien.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
De eikel komt hier volgens mij nog wel af en toe lezen....hoe kom je achter zijn IP nummer?
Klik om te vergroten...

Mij even een PM sturen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."