Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonthoudingsverschijnselen?

onthoudingsverschijnselen?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
met 50%-70% cafeine vrij stop je niet vrijwillig ....
m
markoLid
Na langdurig gebruik besef ik toch dat ik er een streep achter moet zetten. In mijn vorig onderwerp(afkickken van de speed), had ik al medegedeeld dat ik er klaar voor was, en dat ik mijn laatste zakje speed zou deponeren. Maar dat heb ik niet gedaan...Misschien ben ik wat impulsiever gaan handelen om geen plaats te kunnen nemen van een 2e optie. Waarom? omdat ik het zeer moeilijk heb op dit moment. Maar ik blijf optimistisch want straks sa ik mijn slag, om het zo mar te zeggen.....Daar ben ik wel bewust van. Het is me wel vaker gelukt alhoewel er sprake was van Sociaal gebruik, is het me wel gelukt om mijn drang naar drugs uit te schakelen..Ik ben nu wel ee sociaal gebruiker want alleen heb ik er eigenlijk geen zin in. Maar ik weet wel dat, dit mijn laatste zakje speed is. Nu ben ik er bijna klaar voor........
l
lysergine25Lid
ja psies ....

na 30 dagen ben je clean man
m
markoLid
lysergine25 zei:
ja psies ....

na 30 dagen ben je clean man
Klik om te vergroten...
My mission is 2 stay clean.....4ever :rockband:
c
caatjeLid
marko zei:
Ik ben nu wel ee sociaal gebruiker want alleen heb ik er eigenlijk geen zin in. Maar ik weet wel dat, dit mijn laatste zakje speed is. Nu ben ik er bijna klaar voor........
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik ook altijd als ik voor de deur van de dealer sta. Dit is de laatste keer.

Succes :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."