Nou de vraag is niet letterlijk hoeveel ik moet nemen, daar was ik zelf ook achter gekomen dat het maar enkele milligrammen zijn, toch bedankt voor de uitleg
Kijk als ik coke neem dan neem ik meestal een puntje, daar voel ik dan na 5min nog niet eens een beetje van. Neem ik er dan een puntje bij voel ik hem wel lekker, niet echt overdreven strak maar gewoon goed genoeg. En op dat stadium blijf ik dan de rest van de avond met zijn ups en downs van het bijnemen / laat bijnemen.
Nu weet ik dat amfetaminen anders werken, normaal bij coke heb je dus alleen een overvloed aan dopamine, maar bij pep wordt de afbraak van deze stof ook nog eens geremd. (zelfde als MAO remmer?)
Nog een vraag er bovenop dan maar, stel ik neem speed en na een uur ofzo neem ik een lijntje coke. blijft de dopamine die door de coke aangemaakt worden nu ook lager werken door de speed?
Waar ik naar doel in de eerste post, ik wil eigenlijk niet rete strak staan maar gewoon een beetje. "50 mg van 70% is al genoeg" genoeg om het dan net een beetje te voelen, of voel ik me dan al rete strak? En als ik dan een dosis neem die ik net een beetje voel werkt die dan ook lang door of is die sneller uitgewerkt?