#1
Ik ben een recreatief gebruiker met al een aantal jaren ervaring. Afgelopen twee weekenden had ik na lang niet gebruitkt te hebben via een bekende van mij de hand kunnen leggen op speed, twee weekenden een feestje erop gepakt: "So far so good!"
Plotseling kreeg ik vorige week maandag last van mijn keel, gewoon goed op mezelf gelet, vroeg naar bed en veel vitamientjes, na een dag of twee was ik er weer van af. Ik had er in eerste instantie niet aan gedacht dat het aan de pep zou liggen. Afgelopen weekend heb weer wat gebruikt en nu is het echt raak! Mijn klieren zijn al twee dagen enorm opgezwollen, slikken gaat nauwelijks en mijn tong is zo dik dat ik nauwelijks kan praten. Ik ben al naar de dokter geweest en heb zojuist bloed laten prikken.
Waarom denk ik dat het aan de speed ligt:
1. Dat was het enige wat ik bij me had wat NIET getest was
2. De symptomen zijn al twee keer voorgevallen op de maandag
3. Ik hoor tegenwoordig steeds vaker verhalen over coke/speed versneden met pure rotzooi
Zodra ik weer een beetje de deur uit kan ga ik gelijk die pep laten testen. Mijn vraag aan jullie: Zijn jullie bekend met deze klachten? Waar kan het aan liggen? Of hebben jullie nog internet bronnen met meer info hierover? Alle tips / informatie is welkom![:)]()
Plotseling kreeg ik vorige week maandag last van mijn keel, gewoon goed op mezelf gelet, vroeg naar bed en veel vitamientjes, na een dag of twee was ik er weer van af. Ik had er in eerste instantie niet aan gedacht dat het aan de pep zou liggen. Afgelopen weekend heb weer wat gebruikt en nu is het echt raak! Mijn klieren zijn al twee dagen enorm opgezwollen, slikken gaat nauwelijks en mijn tong is zo dik dat ik nauwelijks kan praten. Ik ben al naar de dokter geweest en heb zojuist bloed laten prikken.
Waarom denk ik dat het aan de speed ligt:
1. Dat was het enige wat ik bij me had wat NIET getest was
2. De symptomen zijn al twee keer voorgevallen op de maandag
3. Ik hoor tegenwoordig steeds vaker verhalen over coke/speed versneden met pure rotzooi
Zodra ik weer een beetje de deur uit kan ga ik gelijk die pep laten testen. Mijn vraag aan jullie: Zijn jullie bekend met deze klachten? Waar kan het aan liggen? Of hebben jullie nog internet bronnen met meer info hierover? Alle tips / informatie is welkom