Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat zeggen de tintelingen over je dosering..?

wat zeggen de tintelingen over je dosering..?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
hoi,

heb al even zitten rondzoeken maar vind mijn antwoord niet echt..
iedereen heeft het wel over die "superchille" tintelingen over je hoofd maar kan je dat in verband brengen met de dosering?
bv een teken dat je over je grens zit en niet meer moet bijnemen, of dat de speed langzaam aan het afnemen is in werking (en een lijntje dus geen kwaad zou kunnen :) )

misschien een ietwat rare vraag maar in tegenstelling tot sommige stofzuigers neem ik graag een juiste dosering zodat speed alle eer aangedaan wordt..(bij dagelijks gebruik + nog steeds een leven hebben is dat altijd handig :) )

alvast bedankt!
O
Oom KlaasLid
Die tintelingen kunnen bij mij 2 dingen betekenen,
de rush bouwt zich op; tintelingen op hoofd en armen
te veel genomen; overal tintelingen
F
FlunitrazespeedLid
Ik heb maar op 1 plaats tintelingen en dat is mijn hoofd. Maar vreemd genoeg altijd maar voor 10 minuten ongeveer op een willekeurig moment en echt aangenaam vind ik het niet...ach ik weet het, zo belangrijk is het allemaal niet maar het zou fijn zijn om weten of het een indicator is voor te veel/te weinig..zo kan ik men 6u slaap per nacht mooi behouden :wink:
M
Miss KittinLid
Als je ze alleen over je gezicht heen voelt en ook niet langer dan een minuut of tien, is dat over het algemeen idd gewoon van de rush en betekent het vaak ook dat je een lekker pepje hebt. Doch, als je de tintelingen toch niet als prettig ervaart, dan zou je een wat kleinere dosis kunnen nemen. Meestal voel je ze dan niet of minder en strak sta je toch wel...
E
Exceptional InsightLid
Meer speed is meer tintels.
c
croppLid
de grens waarop je vooral niet bij moet pakken of wel is in ieder geval subjectief, hangt van de persoon, zijn plannen voor de rest van de avond en zijn/haar tolerantie af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."