Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Speed-trance"

"Speed-trance"

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik juist om in een "trance" te raken.
Helder, rustig, relaxed, meer concentratie en noem het allemaal maar op.
"Ik kan van woorden zinnen maken."

En die soort "trance" daarvoor doe ik het. :grin:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer ik op een avond een bepaalde hoeveelheid speed gesnoven heb (Bij mij is dat zo rond de 300 mg of meer), Dan raak ik in een soort 'trance'.

Vanaf dat moment voel ik me erg euforisch, begin ik een beetje spastisch te bewegen en een beetje te 'sjemmen' en met mijn tong te bewegen,
ik kan me nog maar focussen op een ding en ben met bepaalde dingen echt obsessief bezig zoals met een spelletje op de computer, of iets vrij onzinnigs tot op de bodem uit te zoeken op internet.
Ik ga van de hak op de tak en de tijd VLIEGT voorbij, voor ik het weet zijn er een paar uur voorbij. vanaf dat moment hoef ik geen speed meer bij te nemen en laat ik een hoesje met speed erop soms uren liggen zonder dat ik t door heb.
Ook zit ik vaak te lang in een positie waardoor ik last krijg van pijn en verkramping in mn spieren.

Als ik minder als die (ongeveer) 300 mg heb gebruikt heb ik steeds zin in meer en meer speed, en ben ik veel helderder in mn kop.

Wanneer ik in die 'trance' ben gekomen betekend dat meestal dat ik die nacht niet slaap en dat ik me de volgende dag veel meer naar de klote voel dan wanneer ik minder gebruik.

Herkent iemand dit gevoel? heeft iedereen die al een langere tijd speed gebruikt dit?

En heeft dat trance gevoel ook invloed op de schade die de speed aanricht in mn hersenen? Het 'gevoel' is namelijk anders dan wanneer ik gewoon een lijntje of 2 nuttig..


Ik ben benieuwd....
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, dat herken ik
volgens mij is Dat Het speed gevoel
bij een lage dosis gwon helder sneller ect.
hogere dosis euforie supaahhstrak ect.
best normaal eigenlijk toch? maar wel heerlijk!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is normaal. Dat is gewoon het effect wat bij speed hoort en wat het, voor de liefhebbers van het spul, zo aantrekkelijk maakt om het te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."