#1
Nee blowen dat doe ik echt niet meer, dat wordt zo snel een gewoonte bij mij.
Maar ik rook wel veel tijdens gebruik. Het is zoooo heeerlijk om die sigaret tussen je vingers te hebben, en lekker een beetje derbij kauwen
en vaak maak ik 'm uit als ie op de helft is want dan wil ik wat anders doen
Maar ik ga de volgende keer maar bewust wat minder roken,
kijken of het effect heeft.
Maar ik rook wel veel tijdens gebruik. Het is zoooo heeerlijk om die sigaret tussen je vingers te hebben, en lekker een beetje derbij kauwen
Maar ik ga de volgende keer maar bewust wat minder roken,
kijken of het effect heeft.