#1
3 maanden lang elke dag speed? Waarom deed je dat dan? Afvallen, socialer zijn, meer zin hebben in taken?
Ik heb het nog overwogen om elke dag een mg of 30 te nemen om die redenen, maar ik heb het dan niet gedaan door de tolerantie. 30 wordt snel 100 en meerdere dosissen per dag, ik was er toch wat bang voor...
Hoe deed je het dan met de tolerantie? En drang om meer te nemen?
Je hoeft niet te antwoorden hoor, en mag in PM ook als je je topic niet onder wilt spammen (of de DF chat), lijkt me gewoon leuk om iets te horen van iemand die het (blijkbaar succesvol) gedaan heeft![:)]()
Ik heb het nog overwogen om elke dag een mg of 30 te nemen om die redenen, maar ik heb het dan niet gedaan door de tolerantie. 30 wordt snel 100 en meerdere dosissen per dag, ik was er toch wat bang voor...
Hoe deed je het dan met de tolerantie? En drang om meer te nemen?
Je hoeft niet te antwoorden hoor, en mag in PM ook als je je topic niet onder wilt spammen (of de DF chat), lijkt me gewoon leuk om iets te horen van iemand die het (blijkbaar succesvol) gedaan heeft