#1
Geen speed gebruiken? Nee? OK, dan zit je ermee opgescheept. Ik zou het zolang ophouden als voor jou prettig is en heerlijk genieten als je je blaast leegt.
Is eigenlijk altijd een fijn moment op de dag. Het moment dat je je blaas legen mag.
Dus geniet er maar van. Het is toch beter dan op de X als je wel wil, maar het niet kan.
Is eigenlijk altijd een fijn moment op de dag. Het moment dat je je blaas legen mag.
Dus geniet er maar van. Het is toch beter dan op de X als je wel wil, maar het niet kan.