#1
Dag iedereen :w
ik werk in de horeca, waar ik samen met nog 1 andere collega zo goed als 7 op 7 werk.
Nu is dit veel 21 uur de ene dag, 8 uur de volgende. Mijn collega gebruikt ook want dit is eigenlijk de enige manier om er zin in te hebben. Als ik nu gewoon ontslag neem laat ik eigenlijk de zaak volledig in de steek en moeten ze sluiten.
Op mijn vrije dagen en uren gebruik ik volledig niks, heb ik er ook geen behoefte aan, maar zodra ik op het werk kom ben ik zo energieloos dat ik ofwel iedereen begin af te blaffen of terug gebruik.
Heeft iemand enige tips? In mijn vrije dage sport en rust ik continu en heb het gevoel dat de speed mijn leven controleert, maar ik kan ook moeilijk niet meer opdagen op mijn werk.. Terwijl ik ervan overtuigt ben dat ik kan stoppen als ik niet meer hoef te werken.
Ik weet het eigenlijk gewoon even niet meer.. Denk dat iedereen die is moeten afkicken het zich wel kan inbeelden hoe ellendig is terwijl je 18 uur lang mensen moet bedienen die op je zenuwen werken.
ik werk in de horeca, waar ik samen met nog 1 andere collega zo goed als 7 op 7 werk.
Nu is dit veel 21 uur de ene dag, 8 uur de volgende. Mijn collega gebruikt ook want dit is eigenlijk de enige manier om er zin in te hebben. Als ik nu gewoon ontslag neem laat ik eigenlijk de zaak volledig in de steek en moeten ze sluiten.
Op mijn vrije dagen en uren gebruik ik volledig niks, heb ik er ook geen behoefte aan, maar zodra ik op het werk kom ben ik zo energieloos dat ik ofwel iedereen begin af te blaffen of terug gebruik.
Heeft iemand enige tips? In mijn vrije dage sport en rust ik continu en heb het gevoel dat de speed mijn leven controleert, maar ik kan ook moeilijk niet meer opdagen op mijn werk.. Terwijl ik ervan overtuigt ben dat ik kan stoppen als ik niet meer hoef te werken.
Ik weet het eigenlijk gewoon even niet meer.. Denk dat iedereen die is moeten afkicken het zich wel kan inbeelden hoe ellendig is terwijl je 18 uur lang mensen moet bedienen die op je zenuwen werken.