Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsantibioticum en speed?

antibioticum en speed?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat wist ikal, ik wil alleen weten of ik er per direct dood aan ga ja of nee XD
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een vraagje, waar ik hoop snel antwoord op te krijgen.
Is speed in cominatie met atibioticum echt zo gevaarlijk? Mijn moeder zegt dat mijn leven al flink wat te verduren heeft gehad met al mijn medicatie (o.a prednison, antibioticum, allebei met regelmaat vanaf mijn 2e) n dat ik als ik nu speed blijf gebruiken in combinatie met mijn antibioticum, ik dalijk iig opkan voor een levertransplantatie...
Is dit waar?
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja dat is waar.......... zowieso veel en langdurig speedgebruik, maar ook alcohol en medicatie kan uiteindelijk killend zijn voor o.a. je lever en nieren. Dit zijn je zuiveringsmachines in je lichaam. Hoe meer "schadelijke stoffen"je lichaam binnenkomen, des te harder moeten je lever en nieren werken, dus krijgen flinke pats...........
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#4
direct dood zul je niet gaan nee, maar is het dan wel een beter idee om te weten dat je met 17 jaar je lever al vergald en je over een paar jaar een levertransplantie nodig hebt? BTW levertransplantatie is erg moeilijk............kleine kans, want donorlever is moeilijk te vinden en vooral omdat je met een kapotte lever nog maar een korte tijd te leven hebt. Geen fijne dood :wink:
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm pechdan, gebeurt is gebeurd XD
Nu lig ik doodziek voor pampus op bed XD
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien hier eens een wijze les uit leren en kappen met die shit! En zal echt niet zijn dat je lever beschadigd is, dan had je al geel gezien. Bij echt leverfalen lag je al in het ziekenhuis en niet ziekjes in bed
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ondertussen hebben ze testen gedaan, mijn lever werkt nog net genoeg, maar niet meer volleig, ik heb hartproblemen, en als ik zo doorga kapt alles er binnenkort gewoon mee. Ik ben na mijn laatste zware hartritmestoornissen van 24 uur een paar dagen gestopt, maar ben gister doodleuk weer begonnen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Justateenagegirl is hoe dan ook een troll, want als het allemaal echt waar is dan is ze dat van haar eigen leven.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wil je jezelf niet laten opnemen dan?
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu. Tegenover ons huis zit wel een afkickkliniek, en mijn moeder heeft me verplicht daar een intake te gaan doen, maar dan wel voor ambulante zorg, dus dat maakt niet zoveel uit
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben na mijn laatste zware hartritmestoornissen van 24 uur een paar dagen gestopt, maar ben gister doodleuk weer begonnen.
Klik om te vergroten...

Amper een dag later...

Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu.
Klik om te vergroten...

Ik hou ermee op.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt gelijk.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#13
justateenagegirl zei:
Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu
Klik om te vergroten...

Klinkt idd alsof je je leven goed op rails hebt ja :rolleyes: Maar begin zo langzaam aan wel te twijfelen aan de echtheid van die posts :rolleyes:
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van mij mag je twijfelen zoveel je wil, ik zie niet in wat er zo ongeloofwaardig aan is, kan zat mensen die er erger aan toe zijn dan ik
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
justateenagegirl zei:
Van mij mag je twijfelen zoveel je wil, ik zie niet in wat er zo ongeloofwaardig aan is, kan zat mensen die er erger aan toe zijn dan ik
Klik om te vergroten...

Daar gaat het niet om, maar wel dat je jezelf constant tegenspreekt in je berichten.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad. Ook dat constante gevraag "is dat slecht, en dat" en andere post kan het weer geen ruk schelen. Maar moet zeggen dat klinkt dan ook weer naar typisch gedrag bij regelmatig speedgebruik, zo lekker stabiel!

Maar als dit echt allemaal zo is, heb ik behoorlijk medelijden met die meid. Een tiener en dan al flink verziekt.....zonde. Zowieso een verslaafd iemand laten inzien dat ie slecht bezig is, is moeilijk, maar vooral iemand met die leeftijd...... Zo lekker eigenwijs
j
justateenagegirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als er nu iemand zegt: je gaat er per direct doood aan!
Ben ik dalijk dood XD
Kon het niet laten, naja pech

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."