Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed lekker maar helpt je na de verdommenis

speed lekker maar helpt je na de verdommenis

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
darkangel30Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

ik ben ben een jaar geleden begonnen met speed omdat mijn eetpatroon onder controle wou houden ik wist niet dat het me zo'n fijn gevoel gaf ik kreeg meer energie en ondernam veel meer dingen ik kan vrij lui zijn haha maar meer omdat ik al vanaf mijn vaders dood (vanaf 15) schommelde tussen emotie's en die pieken zijn/waren ondraagelijk en merkte dat speed mijn emotiegevoel op 1lijn hield... ik ben erg gevoelig er is een hoop gebeurd in mijn leven en allemaal onverwerkt kan er ook niet mee omgaan en met die drukte in mijn hoofd al helemaal niet (heb add) dus toen ik speed ontdekte ben ik het gaan zien als mijn hulpmiddel om rustig te blijven en ik funcioneerde weer normaal.
ben begonnen met 1gram verleden jaar en daar heb ik toen 2weken overgedaan nu een jaar later zit ik bijna op 4gram per week als je onder invloed bent voel je je goed ken je alles aan en in mijn geval ben ik dus ook voor rede vatbaar kunnen ze een normaal volwassen gesprek met mij voeren, iets wat bijna niet meer mogelijk is als de speed is uitgewerkt mijn spychische toestand is ook toegenomen natuurlijk omdat ik vlucht in mijn speedsgebruik, 2maanden geleden had ik een huilende vriend bij mij omdat hij zag dat ik het niet meer aankon zonder en dat ik de afgrond inging had m nog nooit zo gezien en ben wel geschrokken ben ook gaan nadenken wat mijn gebruik was en wat nou eigenlijk de voordelen en nadelen waren en heb toen besloten om te gaan afkicken ik heb nu wekelijkse gesprekken ter ondersteuning en sta op de wachtlijst bij het afkickkliniek ben het zat ,mijn kind,vriend, familie en vrienden zijn mij veelste dierbaar om te verliezen voor speed.
wat ik met dit alles wil zeggen is kijk uit met speed gebruik ik dacht dat ik ook wel aankon en onder controle kon houden .... we zijn nu een jaar later ben meer dan 20kilo kwijt als ik niks opheb ben ik er meebezig in mijn hoofd ben ik niet te genieten angstaanvallen depressief gevoel en dat is de geestelijke toestand lichamelijk ken ik niks meer zeggen dan ben helemaal uitgeput letterlijk hoge bloeddruk hartkloppingen en om de haverklap duizelig loop ook onder controle. als je het wil gebruiken hou het bij feesten en doe het als je heel sterk in je schoenen staat. :wink:


Grtz darkangel30
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja fijn dat je het inziet. Maar dat is eigenlijk met veel dingen, je moet het met mate en recreatief blijven gebruiken. Zodra dit verdwijnt heb je een probleem, net zoals jij nu een groot probleem hebt! Ik hoop ten zeerste dat ze je helpen daar in die kliniek, en dat je het daarna nooit meer aanraakt!


Suc6 :wave:
d
darkangel30Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zo fijn vind ik het ook wel ja .....en dat ben ik met je eens je moet het ook recreatief en met mate gebruiken die grens is bij mij weg en ik hoop ook echt dat ze me kunnen helpen maar ik ben goed vastbesloten ik ben er helemaal klaar mee en ben ook echt vanplan om het nooit meer te doen .. maar dank je wel :wave:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jip :wink: Ik heb dit zelf ook moeten ondervinden vorig jaar......nu heb ik het gelukkig niet in de heel erge mate gehad. Ik deed het stiekem (absoluut niet goed, maar dit houdt je wel aan het eten waardoor gewicht op peil blijft) en wilde absoluut doorgaan met werk. Op werk gebruikte ik niet. Ging ook niet, werk bij huisartsen en die hebben dat dan echt wel in de gaten.
Maar iedere dag na het werk paar lijntjes, iedere vrije dag was het knallen! En veel wist ik stiekem te doen (ben druk van mezelf en heb al wat tics, dus dat viel niet zo op door de speed)

Maar die smerige afhankelijkheid..........................altijd denken dat je speed nodig hebt om het "leuk" te hebben. Moeilijk ergens van te genieten zonder..................................... Het begint onschuldig, 1 keer per maand, 2 keer per maand en je denkt het allemaal onder controle te hebben. Voordat je het weet zit je op bijna 5 gram per week :confused:

Goed dat je het inziet. Hoe heerlijk ik het spul ook vind, ik heb voor mezelf gezegd nooit meer, en dat is op 16-7-2010 geweest :wink:

Succes!
d
darkangel30Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hallo it'sme :)


ten eerste respect en netjes van je dat je helemaal niks meer aanraakt :wink: dat is ook mijn doel tis zoals jezelf zegt et houd je eetgedrag onder controle en voor mij ik hou mezelf dan ook meer onder controle plus ben rustig in mijn hoofd (ik heb add)ik ben er op de een of andere manier afhankelijk van geworden :confused: ik doe et dan nooit stiekem mijn omgeving heeft altijd geweten dat ik dat deed en ik zit nu op 4gr in de week :flushed: maar ik heb dat nog nooit met andere soorten drugs gehad en ja et is zeker lekker maar ook zeker niet waard met wat ik daardoor kapot maak in mijn lichaam en bij mijn dierbaren

en thnx het gaat mij zeker lukken :wink:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben gewoon heel erg geschrokken hoe snel dat spul je in zijn greep kan krijgen :wink: Heb het met andere drugs ook nooit gehad, dat kon ik makkelijk beperken tot recreatief.
Ik ben blij dat ik weer lekker mezelf ben :) In dat ruim half jaar speedgebruik was ik gewoon een heel ander persoon......ongelofelijk hoe snel mijn karakter veranderde.......vooral het stiekeme liegen en bedriegen. Maar idd erg happy dat ik weer de gekke, happy oude ik ben :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."