Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik ben ben een jaar geleden begonnen met speed omdat mijn eetpatroon onder controle wou houden ik wist niet dat het me zo'n fijn gevoel gaf ik kreeg meer energie en ondernam veel meer dingen ik kan vrij lui zijn haha maar meer omdat ik al vanaf mijn vaders dood (vanaf 15) schommelde tussen emotie's en die pieken zijn/waren ondraagelijk en merkte dat speed mijn emotiegevoel op 1lijn hield... ik ben erg gevoelig er is een hoop gebeurd in mijn leven en allemaal onverwerkt kan er ook niet mee omgaan en met die drukte in mijn hoofd al helemaal niet (heb add) dus toen ik speed ontdekte ben ik het gaan zien als mijn hulpmiddel om rustig te blijven en ik funcioneerde weer normaal. ben begonnen met 1gram verleden jaar en daar heb ik toen 2weken overgedaan nu een jaar later zit ik bijna op 4gram per week als je onder invloed bent voel je je goed ken je alles aan en in mijn geval ben ik dus ook voor rede vatbaar kunnen ze een normaal volwassen gesprek met mij voeren, iets wat bijna niet meer mogelijk is als de speed is uitgewerkt mijn spychische toestand is ook toegenomen natuurlijk omdat ik vlucht in mijn speedsgebruik, 2maanden geleden had ik een huilende vriend bij mij omdat hij zag dat ik het niet meer aankon zonder en dat ik de afgrond inging had m nog nooit zo gezien en ben wel geschrokken ben ook gaan nadenken wat mijn gebruik was en wat nou eigenlijk de voordelen en nadelen waren en heb toen besloten om te gaan afkicken ik heb nu wekelijkse gesprekken ter ondersteuning en sta op de wachtlijst bij het afkickkliniek ben het zat ,mijn kind,vriend, familie en vrienden zijn mij veelste dierbaar om te verliezen voor speed. wat ik met dit alles wil zeggen is kijk uit met speed gebruik ik dacht dat ik ook wel aankon en onder controle kon houden .... we zijn nu een jaar later ben meer dan 20kilo kwijt als ik niks opheb ben ik er meebezig in mijn hoofd ben ik niet te genieten angstaanvallen depressief gevoel en dat is de geestelijke toestand lichamelijk ken ik niks meer zeggen dan ben helemaal uitgeput letterlijk hoge bloeddruk hartkloppingen en om de haverklap duizelig loop ook onder controle. als je het wil gebruiken hou het bij feesten en doe het als je heel sterk in je schoenen staat. Grtz darkangel30"
"hallo it'sme ten eerste respect en netjes van je dat je helemaal niks meer aanraakt dat is ook mijn doel tis zoals jezelf zegt et houd je eetgedrag onder controle en voor mij ik hou mezelf dan ook meer onder controle plus ben rustig in mijn hoofd (ik heb add)ik ben er op de een of andere manier afhankelijk van geworden ik doe et dan nooit stiekem mijn omgeving heeft altijd geweten dat ik dat deed en ik zit nu op 4gr in de week maar ik heb dat nog nooit met andere soorten drugs gehad en ja et is zeker lekker maar ook zeker niet waard met wat ik daardoor kapot maak in mijn lichaam en bij mijn dierbaren en thnx het gaat mij zeker lukken"
"ja zo fijn vind ik het ook wel ja .....en dat ben ik met je eens je moet het ook recreatief en met mate gebruiken die grens is bij mij weg en ik hoop ook echt dat ze me kunnen helpen maar ik ben goed vastbesloten ik ben er helemaal klaar mee en ben ook echt vanplan om het nooit meer te doen .. maar dank je wel"