#1
hoi ik ben parkzicht, 34 jr. ben 3 jr gelee dooor omstandigheden aan de pep geraakt. was altijd anti snuiven, niet anti drugs! zat er gelijk goed aan. na een jaar helemaal los te zijn geweest elke dag gebruiken. in weekend 5 gram bestellen, doordeweeks gewoon doorgaan. ben ik geminderd. nu eet en slaap ik gewoon maar heb elke dag 1 klein lijntje nodig om die dag door te komen. verders alles goed met mij, buiten wat pep met me ingtewanden doet! ben ontzettend slaperig als ik 1 dag niet gtebruik niet omdat ik oververmoeid ben want zit in een gewoon ritme. allles normaal met mij en mijn leven behalve dat ene lijntje waar ik niet vanaf kan blijven elke dag. iemand tips voor mij???als ik naar dokter besluit te gaan blijft dit dan gteheim ivm mijn kids?