Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet is bijna te mooi om waar te zijn..

het is bijna te mooi om waar te zijn..

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
parkzichtLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi ik ben parkzicht, 34 jr. ben 3 jr gelee dooor omstandigheden aan de pep geraakt. was altijd anti snuiven, niet anti drugs! zat er gelijk goed aan. na een jaar helemaal los te zijn geweest elke dag gebruiken. in weekend 5 gram bestellen, doordeweeks gewoon doorgaan. ben ik geminderd. nu eet en slaap ik gewoon maar heb elke dag 1 klein lijntje nodig om die dag door te komen. verders alles goed met mij, buiten wat pep met me ingtewanden doet! ben ontzettend slaperig als ik 1 dag niet gtebruik niet omdat ik oververmoeid ben want zit in een gewoon ritme. allles normaal met mij en mijn leven behalve dat ene lijntje waar ik niet vanaf kan blijven elke dag. iemand tips voor mij???als ik naar dokter besluit te gaan blijft dit dan gteheim ivm mijn kids?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat ene lijntje speed wat je nodig hebt om de dag door te komen is precies de verslaving die je nu kapot maakt. Als je stopt zul je een periode tegemoet gaan waarin je lichaam de tijd nodig zal hebben om te herstellen van een lange uitputtingsperiode, hoe lang die duurt is afhankelijk van jezelf. Het ligt er maar net aan hoe fit (of eigenlijk hoe brak) je nu bent. Het zal dan een periode worden waarin je niet in staat zal zijn om te werken, of je normale taken uit te voeren. Zelfs je taak als vader zal in het geding komen.

Een dokter heeft geheimhoudingsplicht, maar dat doet er niet toe, want iedereen zal aan je gaan merken dat er iets niet klopt, als ze dat nu niet al doen. Weet je vrouw ervan? Als je die hebt natuurlijk. Als je zelf kan stoppen is het een kwestie van ziek melden op je werk, veel slapen en veel eten. Als je eenmaal hersteld bent, begint de strijd natuurlijk echt, want dan is het een kwestie van volhouden. Ben je te verslaafd, moet je de dokter opzoeken, want als je hiermee doorgaat is dat natuurlijk alleen maar erger voor je kinderen.
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals jij het beschrijft is er méér aan de hand. In vergelijking met je vroegere gebruik heeft dat 1 KLEIN lijntje nog enkel een psychologisch placebo-effect.
Je dokter heeft absoluut beroepsgeheim...schending hiervan = schorsing en evt. strafrechtelijke vervolging.
Praat eens met een deskundig psychiater. Venlafaxine (hoge dosis 2x150mg) of buproprion zijn te proberen waard om te stoppen.
Succes.
=Mobius=
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#4
parkzicht zei:
ben 3 jr gelee dooor omstandigheden aan de pep geraakt.
Klik om te vergroten...

Met je neus op een dikke lijn pep gevallen?
Iedereen heeft wel een donkere periode in zijn leven.
Karakter en een schop onder je kont heb je nodig om te stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."