Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjes over Amfetamine

Vraagjes over Amfetamine

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MellowMarcellowwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik heb 2 vraagjes over amfetamine. Ik heb wel eens pillen gehad, en die bevielen erg goed. Graag zou ik het nog eens proberen. Iemand kan mij nu een zakje amfetamine in poedervorm bezorgen, maar nu zit ik met de volgende vraag: hoe lang blijft dit goed? Als ik ga gebruiken zal het niet meer dan eens in de paar weken een beetje zijn, en ik ben dus bang dat als ik een paar gram of zo bestel dit niet goed meer is op het moment dat ik er over een paar maanden nog wat van wil nemen. Weet iemand hoe het met de 'houdbaarheidsdatum' van amfetamine zit?
En: als ik die poeder heb wil ik het graag oraal gebruiken en niet snuiven. Hoe kun je dat het beste doen? kun je dat poeder in een drankje oplossen, of kun je het beter met melksuiker aanlengen of zo?
Alvast dank voor de reaktie.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zakje gewoon in de vriezer bewaren, dan blijft t wel goed.

Over orale inname van speed, gewoon een bommetje maken of in een capsule doen.

Veel plezier!
M
MellowMarcellowwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat had ik inderdaad vaker op internet gelezen, dat je het het beste in de vriezer kan bewaren. Maar er is voor mij een praktisch probleempje: als ik het in de vriezer zou stoppen zou het risico te groot zijn dat het door iemand wordt ontdekt die niets van mijn gebruik mag weten (geen makkelijke situatie, ik weet het, maar goed). Is er een andere methode? Bijvoorbeeld het zakje in aluminiumfolie doen en het geheel in dehydraterend materiaal bewaren of zo? Of gaat het echt zijn werking verliezen als je het niet invriest?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MellowMarcelloww zei:
Ja, dat had ik inderdaad vaker op internet gelezen, dat je het het beste in de vriezer kan bewaren. Maar er is voor mij een praktisch probleempje: als ik het in de vriezer zou stoppen zou het risico te groot zijn dat het door iemand wordt ontdekt die niets van mijn gebruik mag weten (geen makkelijke situatie, ik weet het, maar goed). Is er een andere methode? Bijvoorbeeld het zakje in aluminiumfolie doen en het geheel in dehydraterend materiaal bewaren of zo? Of gaat het echt zijn werking verliezen als je het niet invriest?
Klik om te vergroten...
Dan in een gripzakje met zo min mogelik lucht erbij. en dan donker en koel bewaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."