Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed pasta --> poeder

Speed pasta --> poeder

11 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van de weinige keren dat ik speed heb gedaan was dit een poedervorm.
Nu heb ik een licht gelige pasta vorm gekregen in een afgesloten vacuum ´zakje´.
Openspreiden en fijnmalen lijkt me de meest logische manier maar had het graag toch eens gehoord van meer ervaren creatievelingen.

Best de hele voorraad drogen dan het gene ik iedere keer nodig acht? Kan die toch niet meer deftig bewaren in het dan open gesneden zakje.
Verse Knijpzakjes heb ik nog liggen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou alles gelijk drogen en verkappen wat je nodig hebt.daarna in een zwart sluitzakje op een koele droge plaats bewaren. grts
G
GhettoboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Super tip! :wink: Je doet de pasta op een pasje en drukt hier een ander pasje boven op. De pasta zit nu tussen de pasjes je schuift de pasjes nu wat heen en weer zodat de pasta goed is verdeeld. Nu haal je de pasjes van elkaar af. Als het goed is plakt het nu allemaal aan de pasjes. Nu moet je de pasjes wat heen en weer wapperen. (De pep valt er niet van af :tongueout:). Dit doe je 30sec. De pep is nu droog! En je schaapt het er nu zo af :wink:. Werkt echt super! Was eerst ook altijd aan het kutten :confused:. Een vriend vertelde me dit en ik doe nu niet anders! Zou trouwens niet alles in een keer drogen. En je moet het helemaal niet snijden als je het pas een paar uur later snuift! pep is nat veel langer houdbaar :wink: en als je tevroeg snijdt krijg je een droge bende! En heb je zo een kapote neus. Hoop dat je er wat aan hebt. Gr Ghettoboy.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verneukt speedpasta mijn glazen (donkere tint) salontafel?
Want is toch heftig spul dat cd doosjes nomnom vind en wil geen uitleg doen aan de vrouw :grin:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tafel survived maar goed moeten schrapen.
Pasta was een hard plat koekje gekomen, kleine 4 weken geleden gekocht maar zat in een compleet gesloten vacuum plastiekje.
Vond ik raar aangezien er geen lucht aankon, zat op een koele, donkere plek (geen koelkast wel).
Met lepels moeten crunchen en verpoederen maar ging zonder problemen.
Nu in een gewoon knijpzakje gedaan.
Heb 1,12gr poeder over, goed bediend dus :grin:

Uur geleden goeie 150mg gesnoven (150mg afgewogen + restjes van te verpoederen).
Werkt lekker na 3uren slaap van weekendwerk.
Oog- en kaakspieren staan nu strak, voel me scherp en focus en ga nu de Paul Kalkbrenner DVD nog eens zien :sunglasses:
Heb het wel koud, beetje rillingen terwijl het hier toch lekker warm is.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gadverdamme, om de tien minuten een volle blaas moeten ga pissen is ook niet al dat.
Even ga wandelen richting natuurdomein nu met muziekje op...en flesje water :grin:
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien de pasta wassen zoals vroeger werd gedaan.

Speed was 20 jaar geleden een blok waarmee je ene kon dood gooien. Appeltjesspeed bvb werd de typische geur gevormd door de chemicalie waarmee hij gewassen werd.

Om de winst te doen stijgen ging men echter pasta verkopen, dit is eigenlijk speed waarvan de laatste productiestap werd overgeslaan zodat je 30% meer verdient, ook qua transportdoeleinden werd het handiger om speed tussen ruimtes te spuiten.

Zuivere speed is trouwens geurloos en droog.

Wassen die handel gevolgd door een (dual-solvent)kristallisatie en herkristallisatie.

Dan heb je toch goede.

Hoewel begrijp hier iets niet. Leden die toveren met 60-70¨% zuiverheid en dus de meesten ik zal je zeggen in België is 46% zowat de max en dan diende men nog de juiste mensen te kennen.

Ik moet er dus vanuitgaan dat jullie meestal rechtsreeks uit het labo kopen want anders kan het niet. Voor zover je al een zeer gesofisticeerd lab hebt zou je max 70% kunnen draaien.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#8
please terug geen macho dicussie over wie de zuiverste poedertjes heeft.
Die zijn er in overvloed te vinden.
Ik heb geen zin om te zitten klooien met allerlei solventen om een paar grammen te te verpoederen.
=
=Mobius=Lid
01-01-2024, 00:00
#9
doe de duif zei:
please terug geen macho dicussie over wie de zuiverste poedertjes heeft.
Die zijn er in overvloed te vinden.
Klik om te vergroten...
Als je zuivere poedertjes in overvloed kunt vinden waarom start je dan dit topic met klinkklare onzin over malen, wrijven met pasjes, drogen verneukte salontafeltjes... :smilingimp:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
LOL
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit topic gaat helemaal niet over zuiverheid.
Drogen en malen is helemaal geen klinkklare onzin bij speed dacht ik zo, hoort erbij.
Ik vroeg hier gewoon de ideale manier en ervaring om pasta te drogen en jij raadde me aan mijn speed te wassen gevolgd door een (dual-solvent)kristallisatie en herkristallisatie. :rolleyes:
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Om van die pasta binnen de 15 minuten poeder te maken moet je een gewoon blad papier nemen en al je natte speed er op leggen en dan openwrijven zodat het vocht in het blad trekt. doe dit 10minuten ongeveer en je speed is volledig droog, mooi poeder. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."