Dat klinkt vreemd? Zeker als de pep gestest is en als uitkomst goede pep blijkt te zijn...
Waar bewaar jij je pep?
#2
Ik heb afgelopen weekend weer is een keer speed gebruikt na 7 weken.
Na me 1e lijn werd ik gewoon echt moe...kon gerust slapen. Na 6 lijnen begon het eindelijk een beetje te werken.
Afgelopen zondag nog 1 lijn gepakt 's avonds, en natuurlijk werd ik weer ontzettend moe!
Ik heb me pep laten testen, en het was gewoon goeie pep.
Nu vraag ik me af hoe het kan dat ik moe word?
#3
ADHD?
#4
Werkte het 7 weken geleden wel goed?
Hoe vaak en hoeveel heb je het eerder gebruikt?
Hoe oud ben je? Hoe is de je gezondheid?
#5
ADHD heb ik niet, ben een rustig persoon haha.
7 weken geleden werkte het nog prima, wel is het zo geweest dat ik ongeveer 4 uur na me laatste lijn gewoon goed kon slapen zonder uren wakker te liggen.
Ik heb een jaar geleden voor het eerst speed gebruikt. Meestal 8 lijnen max, maar op een gekke nacht snuif ik wel is een gram weg (alleen op feestjes)
Ben 22 jaar, en me gezondheid is verder prima. Slik geen medicijnen of iets
#6
in een packie
#7
Je hebt het laten testen dus? Zelf? Wat was het percentage?
En als je die nacht met 1 gram hebt afgerond, kun je dan ook gewoon slapen?
#8
ja bij zo'n test centrum, was tijdje geleden dus weet het percentage niet meer.
Haal het altijd bij de zelfde dealer, vroeg nog aan hem of het andere was maar dat was niet het geval.
En ik slaap idd prima, ookal heb ik 1 gram weg gesnoven. Heb alleen onrustige benen maar dat is normaal :P
#9
Als je dealer zegt dat hetzelfde is als de vorige keer dan geeft dat geen enkele garantie. Iedere keer testen is nodig zeker te weten wat je hebt. En in principe zou je het onder redelijke omstandigheden zeker wel 7 weken moeten kunnen bewaren. Ik zou even niet anders weten dan dat je percentage toch vrij laag is of dat jij een hardhead bent (oftewel iemand die veel nodig heeft voor het behalen van gemiddeld effect)
#10
Dan ga ik maar uit van het laatste, andere mensen die ik ken kunnen van die pep met geen mogelijkheid slapen, en staan ze na 2 lijnen vrij strak
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.