#1
Hallo,
Ik volg het forum al een tijdje maar zit nu pas zelf met een vraag waar ik geen antwoord op weet.
Ik heb vandaag speed gekocht, hij is echter anders dan de speed die ik normaal heb. Hij ruikt namelijk naar iets verf achtig. Waarschijnlijk door een oplosmiddel. Maar nu is mijn vraag normaal laat ik mijn speed maar lijn per lijn drogen om het langer te kunnen bewaren aangezien ik het niet in een koelkast kan leggen. Maar ik was aan het denken, zou het beter zijn om het nu wel in 1 keer allemaal te drogen zodat het oplosmiddel er uitgaat? Of maakt het niet echt uit wanneer ik het droog?
Ik volg het forum al een tijdje maar zit nu pas zelf met een vraag waar ik geen antwoord op weet.
Ik heb vandaag speed gekocht, hij is echter anders dan de speed die ik normaal heb. Hij ruikt namelijk naar iets verf achtig. Waarschijnlijk door een oplosmiddel. Maar nu is mijn vraag normaal laat ik mijn speed maar lijn per lijn drogen om het langer te kunnen bewaren aangezien ik het niet in een koelkast kan leggen. Maar ik was aan het denken, zou het beter zijn om het nu wel in 1 keer allemaal te drogen zodat het oplosmiddel er uitgaat? Of maakt het niet echt uit wanneer ik het droog?