Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik volg het forum al een tijdje maar zit nu pas zelf met een vraag waar ik geen antwoord op weet. Ik heb vandaag speed gekocht, hij is echter anders dan de speed die ik normaal heb. Hij ruikt namelijk naar iets verf achtig. Waarschijnlijk door een oplosmiddel. Maar nu is mijn vraag normaal laat ik mijn speed maar lijn per lijn drogen om het langer te kunnen bewaren aangezien ik het niet in een koelkast kan leggen. Maar ik was aan het denken, zou het beter zijn om het nu wel in 1 keer allemaal te drogen zodat het oplosmiddel er uitgaat? Of maakt het niet echt uit wanneer ik het droog?"
"Ja ondertussen is hij al van zichzelf gedroogd. Nu is hij dan weer zeer brokkig. Testen zit er niet in aangezien ik in België woon. Ik heb altijd van mensen onder wie verschillende dealers gehoord dat het best is om de pep zo lang mogelijk nat te houden als je hem bewaard, is dit dan niet zo als je hem op kamer temperatuur bewaard?"