Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed gekocht

Speed gekocht

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Ik heb even geleden weer wat speed gekocht. 10gr was het toen hij nog nat was. Het was echt een natte koude pasta. Ik heb deze dan geprobeerd, ongv 1lijntje van 100mg maar voelde echte rnog niks buiten een irritant gevoel in de neus en een rare smaak vanachter in de keel.
Bij het snuiven van het 2 was het al beter en na de 3de van onggv 100mg was ik best wel 'strak'.
Had grote pupillen en kaak-beweging. Maar nu zou ik toch eens willen weten of de speed op iets trekt. Heb er niet zoveel ervaring mee en die enkele ervaringen zijn lang geleden dus ik herken goede speed niet echt aan de geur. Ik heb het gevoel dat deze wel naar speed ruikt maar ook naar iets anders wat ik al is geroken had bij slechte speed.
Daarmee dat ik mij nu afvroeg is het niet mogelijk is om de puurheid van de speed oppervlakkig te achterhalen aan de hand van hoeveel ik nodig had om het te voelen?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mijaser zei:
Hallo
Ik heb even geleden weer wat speed gekocht. 10gr was het toen hij nog nat was. Het was echt een natte koude pasta. Ik heb deze dan geprobeerd, ongv 1lijntje van 100mg maar voelde echte rnog niks buiten een irritant gevoel in de neus en een rare smaak vanachter in de keel.
Bij het snuiven van het 2 was het al beter en na de 3de van onggv 100mg was ik best wel 'strak'.
Had grote pupillen en kaak-beweging. Maar nu zou ik toch eens willen weten of de speed op iets trekt. Heb er niet zoveel ervaring mee en die enkele ervaringen zijn lang geleden dus ik herken goede speed niet echt aan de geur. Ik heb het gevoel dat deze wel naar speed ruikt maar ook naar iets anders wat ik al is geroken had bij slechte speed.
Daarmee dat ik mij nu afvroeg is het niet mogelijk is om de puurheid van de speed oppervlakkig te achterhalen aan de hand van hoeveel ik nodig had om het te voelen?
Klik om te vergroten...

Er is een simpele manier als je in nederland woont, testen. Ookal kom je met 24 Megapixel 3D foto's, we kunnen alleen speculeren.

Dan nu mijn minder botte antwoord, Puur is het sowieso niet. 100mg amf zonder tolerantie is oraal al een goede dosis, nasaal al helemaal. Als het al amf is, is t niet meer dan 30%. Pupillen en kaakbewgingen horen meer bij serotogene stofjes, dus testen die trooep

Peacee
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paperplane. zei:
mijaser zei:
Hallo
Ik heb even geleden weer wat speed gekocht. 10gr was het toen hij nog nat was. Het was echt een natte koude pasta. Ik heb deze dan geprobeerd, ongv 1lijntje van 100mg maar voelde echte rnog niks buiten een irritant gevoel in de neus en een rare smaak vanachter in de keel.
Bij het snuiven van het 2 was het al beter en na de 3de van onggv 100mg was ik best wel 'strak'.
Had grote pupillen en kaak-beweging. Maar nu zou ik toch eens willen weten of de speed op iets trekt. Heb er niet zoveel ervaring mee en die enkele ervaringen zijn lang geleden dus ik herken goede speed niet echt aan de geur. Ik heb het gevoel dat deze wel naar speed ruikt maar ook naar iets anders wat ik al is geroken had bij slechte speed.
Daarmee dat ik mij nu afvroeg is het niet mogelijk is om de puurheid van de speed oppervlakkig te achterhalen aan de hand van hoeveel ik nodig had om het te voelen?
Klik om te vergroten...

Er is een simpele manier als je in nederland woont, testen. Ookal kom je met 24 Megapixel 3D foto's, we kunnen alleen speculeren.

Dan nu mijn minder botte antwoord, Puur is het sowieso niet. 100mg amf zonder tolerantie is oraal al een goede dosis, nasaal al helemaal. Als het al amf is, is t niet meer dan 30%. Pupillen en kaakbewgingen horen meer bij serotogene stofjes, dus testen die trooep

Peacee
Klik om te vergroten...

Jamaar ik ben van België anders zou ik idd niet et deze vraag afkomen :)
En ik krijg het overigens van alle drugs bena. Zeker de grote pupillen.
Enkel de kaakbewegingen niet zo hard bij 2cb. Maaar grote pupillen heb ik zeker ook
E ik verwachte ook bniet veel meer als 30procent aanegzien de speed maar 5euro de gram kost wat voor in België toch al redelijk goedkoop is :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat ook, 1 puntje pep en heb al uren grote kijkers, zelfs als ik voor mn gevoel niet echt "ga" :mrgreen:

Je kan met een marquis achtig iets kijken of het uberhaupt pep is, maar verder dan dat kan ik je helaas niet helpen :( 300mg nasaal is iig veel te veel, en zelfs met 30% pep ga je dan hard. Onthoud wel, amfetamine is tricky, je kan blijven re-dosen, maar je zult, zeker diezelfde avond niet, niet meer zo lekker gaan als de eerste "rush". Daarom is oraal veel praktischer als je weet hoe puur je stuff is. Maar dat is een andere discussie.

Success, :rock:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paperplane. zei:
Ik heb dat ook, 1 puntje pep en heb al uren grote kijkers, zelfs als ik voor mn gevoel niet echt "ga" :mrgreen:

Je kan met een marquis achtig iets kijken of het uberhaupt pep is, maar verder dan dat kan ik je helaas niet helpen :( 300mg nasaal is iig veel te veel, en zelfs met 30% pep ga je dan hard. Onthoud wel, amfetamine is tricky, je kan blijven re-dosen, maar je zult, zeker diezelfde avond niet, niet meer zo lekker gaan als de eerste "rush". Daarom is oraal veel praktischer als je weet hoe puur je stuff is. Maar dat is een andere discussie.

Success, :rock:
Klik om te vergroten...
Is oraal dan een minder goed idee als je niet weet hoe puur het is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."