Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas het nou goede of slechte speed?

Was het nou goede of slechte speed?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
Had dit weekend een feesje waarbij ik enkel pep gebruikte in combinatie met alcohol maar geen andere harddrugs.
Heb er in totaal 4 lijntjes van gesnoven(+-0,6gr) van de eerste voelde in niets pas vanaf de 2de begon het wat te komen en na de 3de was het toppunt.
Maar de volgende dag... was ik zooo slecht.. heb dit normaal nooit altands niet bij xtc. Ook had ik dit vorige week niet terwijl ik toen de speed(1lijntje) gecombineerd had met xtc.
Was het gewoon omdat ik het met alcohol gecombineerd had of waaraan zou het liggen denken jullie?

De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout? :)
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout?
Klik om te vergroten...

Toen hier een paar jaar terug nog echte knalshit te krijgen was, D,l-Amfetamine(69%). Toen had ik soms na een weekendje doorhalen wel een dikke kater van zo'n 4 dagen. In deze 4 dagen was ik vaak chagarijnig en had ik geen zin in contact met mensen. Ook was ik erg vermoeid in deze dagen.

Ik gebruikte dan geen grote hoeveelheden, het meeste wat ik ooit gebruikt heb in een weekend was 0,7 gram van dit spul en ik ging hier knoepertjehard op. Het effect was super maar het effect kwam wel met een prijs.

Dus ik denk niet dat de kater van een mindere kwaliteit product erger hoeft te zijn dan van een goed product. Ik denk dat heftigheid van de kater afhangt van de mate van gebruik, de mogelijke versnijdingsmiddelen die een kater kunnen geven en de fysieke en mentale toestand van de desbetreffende persoon.
N
Nicolaas 82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik baseer mijn oordeel aan de eerste snatch. Krijg je kippenvel en of een tintelende golf over je ruggengraat is een goed voorteken. Dat is wel iets voor een minuut of 10 15 na de iname.
Belangrijkste vind ik, maakt het zijn naam waar, als ik 2 nachten door ga heb ik lekkere speed.
4 nachten zonder problemen, dan heb je wel een goede koop gedaan.

Mijn beste ervaring. Toenmalig gebruikt ik gem. 2 gr per dag. Ik kreeg een grammetje. Die heb id hele week kunnen gebruiken. Ik heb die hele week ook niet geslapen.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
hielke19 zei:
De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout?
Klik om te vergroten...

Toen hier een paar jaar terug nog echte knalshit te krijgen was, D,l-Amfetamine(69%). Toen had ik soms na een weekendje doorhalen wel een dikke kater van zo'n 4 dagen. In deze 4 dagen was ik vaak chagarijnig en had ik geen zin in contact met mensen. Ook was ik erg vermoeid in deze dagen.

Ik gebruikte dan geen grote hoeveelheden, het meeste wat ik ooit gebruikt heb in een weekend was 0,7 gram van dit spul en ik ging hier knoepertjehard op. Het effect was super maar het effect kwam wel met een prijs.

Dus ik denk niet dat de kater van een mindere kwaliteit product erger hoeft te zijn dan van een goed product. Ik denk dat heftigheid van de kater afhangt van de mate van gebruik, de mogelijke versnijdingsmiddelen die een kater kunnen geven en de fysieke en mentale toestand van de desbetreffende persoon.
Klik om te vergroten...


Kdenk niet dat degene die ik had 69% was want dan zou ik na 1lijn toch ookal behoorlijk wat moeten voelen niet? :) K had de dag erna alleen maar goesting om in de zetel te liggen endat was dan zelfs al tege mijn goesting :) Ik voelde mijn alsof k een hele dag niet meer gegeten had en een marathon had gelopen. Ondertussen is het beter buiten datk me nog steeds zeer moe voel
Voormij voorlopig geen pep meer maar af en toe een pilletje en binnekort ook eens wat sos uitproberen :d
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#5
van het weekend ook voor het eerst pep op. 1 klein lijntje en 10min later tintelingen door heel me lijf. toen later af en toe sleutelpuntje erbij. Zijn die tintelingen normaal? Ik vind het hartstikke lekker! Had ik goeie pep ofniet?

wat ik wel had dat ik niet heel veel energie kreeg maar dat kan misschien komen door de avond ervoor (4fmp, xtc en geen slaap) en die avond zelf. teveel bier. Einde van de zomer moest gevierd worden;p
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijaser zei:
hielke19 zei:
De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout?
Klik om te vergroten...

Toen hier een paar jaar terug nog echte knalshit te krijgen was, D,l-Amfetamine(69%). Toen had ik soms na een weekendje doorhalen wel een dikke kater van zo'n 4 dagen. In deze 4 dagen was ik vaak chagarijnig en had ik geen zin in contact met mensen. Ook was ik erg vermoeid in deze dagen.

Ik gebruikte dan geen grote hoeveelheden, het meeste wat ik ooit gebruikt heb in een weekend was 0,7 gram van dit spul en ik ging hier knoepertjehard op. Het effect was super maar het effect kwam wel met een prijs.

Dus ik denk niet dat de kater van een mindere kwaliteit product erger hoeft te zijn dan van een goed product. Ik denk dat heftigheid van de kater afhangt van de mate van gebruik, de mogelijke versnijdingsmiddelen die een kater kunnen geven en de fysieke en mentale toestand van de desbetreffende persoon.
Klik om te vergroten...


Kdenk niet dat degene die ik had 69% was want dan zou ik na 1lijn toch ookal behoorlijk wat moeten voelen niet? :) K had de dag erna alleen maar goesting om in de zetel te liggen endat was dan zelfs al tege mijn goesting :) Ik voelde mijn alsof k een hele dag niet meer gegeten had en een marathon had gelopen. Ondertussen is het beter buiten datk me nog steeds zeer moe voel
Voormij voorlopig geen pep meer maar af en toe een pilletje en binnekort ook eens wat sos uitproberen :d
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk meerdere factoren die invloed hebben op hoeveel je van de drugs voelt, om met zekerheid de puurheid te kunnen vaststellen zal het toch getest moeten worden, jammer genoeg is daar geen mogelijkheid voor, en voor zover ik weet werken ook niet alle huis-tuin en keuken testjes even geweldig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."