#1
Hallo
Had dit weekend een feesje waarbij ik enkel pep gebruikte in combinatie met alcohol maar geen andere harddrugs.
Heb er in totaal 4 lijntjes van gesnoven(+-0,6gr) van de eerste voelde in niets pas vanaf de 2de begon het wat te komen en na de 3de was het toppunt.
Maar de volgende dag... was ik zooo slecht.. heb dit normaal nooit altands niet bij xtc. Ook had ik dit vorige week niet terwijl ik toen de speed(1lijntje) gecombineerd had met xtc.
Was het gewoon omdat ik het met alcohol gecombineerd had of waaraan zou het liggen denken jullie?
De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout?![:)]()
Had dit weekend een feesje waarbij ik enkel pep gebruikte in combinatie met alcohol maar geen andere harddrugs.
Heb er in totaal 4 lijntjes van gesnoven(+-0,6gr) van de eerste voelde in niets pas vanaf de 2de begon het wat te komen en na de 3de was het toppunt.
Maar de volgende dag... was ik zooo slecht.. heb dit normaal nooit altands niet bij xtc. Ook had ik dit vorige week niet terwijl ik toen de speed(1lijntje) gecombineerd had met xtc.
Was het gewoon omdat ik het met alcohol gecombineerd had of waaraan zou het liggen denken jullie?
De speed was overigens niet getest(kut België). Maar het wil niet noodzakkelijk zeggen dat je slechte speed hebt wanneer je er een serieuse kater van krijgt? Of zie ik dit fout?