Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij wilden graag een keer speed gebruiken, nadat we nu sinds ongeveer 1,5 jaar wel eens xtc gebruiken bij het uitgaan. Op advies hebben wij een aantal ampullen van ongeveer 13ml gekocht, die € 40 p.st kosten. De eerste keer heb ik ( vrouw) de speed geprobeerd, te weten, 1 ml dmv een bijgeleverd insulinespuitje. Ik heb dit in een beetje cola opgedronken. Merkte eigenlijk nagenoeg niets, wilde misschien ook te graag. Daarom na een korte tijd nog 1ml bijgenomen. Voelde me wel wakker, maar vond het effect toch wel heel anders dan bij een xtc pil. Zijn er over naar bed gegaan en toen heb ik wel gemerkt dat speed wat deed. Heb de hele nacht wakker gelegen en mijn gedachten gingen alle kanten op. Je wordt er dus idd hyper van. De andere dag vond ik mezelf niet echt anders. Denk dus niet dat ik speed nog vaker ga proberen. Heb de speed inmiddels wel laten testen net als onze xtc pillen ( groene canadeesjes) en de uitslag is als volgt Speed amfetamine 30mg/ml en caffeine 1mg/ml en de xtc pil mdma 127mg. Voor de xtc weet ik dat dit best een redelijke pil is, maar de uitslag van de speed zegt mij niet zo veel. Is dit een normale uitslag en is dit zgn goede speed of niet? Graag zie ik reacties tegemoet."
"SmartieAndMe zei: Vooral in de huidige tijd is het echt prima speed wat je in handen hebt. Het is op zich logisch dat je niet heel veel voelde. Bij speed ben je veel helderder dan bij XTC en je dosis was niet extreem groot. 2ml van dit goedje valt te vergelijken met ongeveer 2 aardige sleutelpunten speed snuiven, alleen via de maag gaat er iets verloren vanwege het zogenaamde first-pass effect en ook is de rush minder groot. Als je snuift zul je het sneller merken, maar dat lukt niet met vloeibare speed. Probeer eens 2 of 3ml in één glas te nemen, dan zul je het zeker voelen. Verwacht niet dat je echt anders wordt in je hoofd, het is voornamelijk hyperactief, veel energie en onrust en continue gedachten. Als je echt een roes zoekt, zoals bij XTC, zit je met speed verkeerd. Klik om te vergroten... Ben wel benieuwd naar tips. Mocht je die hebben. Zijn geen ervaren gebruikers en willen het ook graag recreatief houden, maar vinden een beetje experimenteren wel leuk. Ghb heb ik bijv ook al een keer gebruikt, maar zelfs bij 4 ml werd ik er niet echt anders van, terwijl mijn man met zijn hoofd boven de toiletpot hing . Heb blijkbaar redelijke tolerantie. Salvia ook al keer gebruikt, maar blijkbaar niet goed gedaan, want ook daar niets. Heb het trouwens gekauwd, wat ook geen aanrader is gezien de smaak, maar ja roken doe ik niet, dus had geen keus. Zoek iets waar je gewoon echt anders van wordt in je hoofd. Heb gehoord dat ketamine of dmt ook fijn zijn. Vroeger toen ik jong was moest ik er niet aan denken om drugs te gebruiken. Was de tijd van het boek christine F. Weet niet of er nog mensen zijn die zich dat herinneren en kijk nu, zoveel jaar verder en ben toch gezwicht. Geen spijt van, maar waak ervoor om het niet uit de hand te laten lopen. Vind het aan de ene kant ook wel een verrijking. Ach en als je verder niet rookt of alchohol drinkt is een beetje recreatief gebruik dan zo slecht??"
"fdunk zei: Prima uitslag, lekker onversneden. Ik wil nu niet teveel over geld gaan zeuren, maar het is wel erg duur voor wat je krijgt (als het echt 40 euro voor 13ml is). Klik om te vergroten... Dat klopt, daar waren wij inmiddels ook achter, maar weten hier geen prijzen van. Volgende keer zijn we gewaarschuwd. Wat is gangbaar dan?"