Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in bommetje (?)

Speed in bommetje (?)

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen,

heb me een gram speed aan geschaft voor een feestje dit weekend, maar omdat ik het op feesjes niet zo fijn vind om te snuiven vraagde me ik af of het goed is om het in een bommetje te doen?
heb al gelezen van het in zo van die capsules te doen maar als de speed dan nog wat nat is, gaat heel het capsule weg trekken. In mijn geval zal de speed wel al droog zijn, is het dan beter om het in een bommetje te doen?

grtz
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deed het vroeger in vloei-papier, tipje toeplakken pep erin en toedraaien die bovenkant.
Deed er wel altijd meer in dan een flinke lijn die ik normaal als portie zou opsnuiven.

Het effect van een bommetje komt later aanzetten maar houd ook langer aan, wel heb je iets meer nodig dan bij een lijn voor hetzelfde gevoel te evenaren.

grts have fun!
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je bedoelt dus toch in een vloeitje van de sigaretten he?
want dat was ik namelijk van plan, maar wou er even veel in doen als een lijn ongeveer maar als je zegt dat er een beetje beer in moet doe ik dat zeker, wist ik niet. wist wel dat het gevoel langer aanhouden. en kan je die speed er dan best droog of nat in doen?
fun zal zeker geen probleem zijn :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou het droog in je vloeitje (long vloei, of sigarettenvloei kan ook ongetwijfeld) of capsule doen :)
Geef zelf de voorkeur aan capsules omdat ze makkelijker door slikken.

Enjoy!
c
crim3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
oke!
ja ben van het van plan om gewoon in vloeitjes te doen, want heb mensen al gelezen als je het in capsules doet en het word nat en je hebt er een paar samen zitten dat ze gewoon in elkaar smelten.

grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bleh, heb gisteren een bommetje gepakt, een lijntje gesnoven en later op de avond nog een bommetje en het bommetje bleef gewoon in m'n keel hangen en hoeveel ik ook dronk het ebde niet weg, heb nu keelpijn ;/ Maar heb er wel effect van gehad (;
Wat je ook kan doen voordat je naar een feestje gaat is wat speed afwegen, bv. 0.3g daarna in een grote capsule of iets anders steken, op het feestje zelf de capsule tevoorschijn halen, hoofd achteruit, met je linkerhand je ene neusgat toenijpen en met je rechterhand de speed in je neusgat gieten en goed doorsnuiven (;

Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."