#1
Hi, ik ben Rucksichlos en heb me net aangemeld om de volgende vraag te stellen.
Ik heb nu twee keer speed gebruikt, hartstikke leuk en lekker, maar beide keren had ik na anderhalve dag ineens dat ik het enorm koud kreeg, enorm begon te zweten en te trillen, zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Als ik dan eindelijk op mijn bed lag was het na 10 minuten over en kon ik gewoon weer verder gaan met waar ik mee bezig was. Ik heb beide keren ongeveer 3 a 4 kleine sleutelpuntjes gesnoven. Is dit normaal of niet, het is in ieder geval hartstikke niet leuk. De eerste keer schonk ik er niet echt aandacht aan, omdat ik het niet aan de speed linkte.
Ik heb nu twee keer speed gebruikt, hartstikke leuk en lekker, maar beide keren had ik na anderhalve dag ineens dat ik het enorm koud kreeg, enorm begon te zweten en te trillen, zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Als ik dan eindelijk op mijn bed lag was het na 10 minuten over en kon ik gewoon weer verder gaan met waar ik mee bezig was. Ik heb beide keren ongeveer 3 a 4 kleine sleutelpuntjes gesnoven. Is dit normaal of niet, het is in ieder geval hartstikke niet leuk. De eerste keer schonk ik er niet echt aandacht aan, omdat ik het niet aan de speed linkte.
