Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel erg koud en zweten

heel erg koud en zweten

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RucksichlosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ik ben Rucksichlos en heb me net aangemeld om de volgende vraag te stellen.

Ik heb nu twee keer speed gebruikt, hartstikke leuk en lekker, maar beide keren had ik na anderhalve dag ineens dat ik het enorm koud kreeg, enorm begon te zweten en te trillen, zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Als ik dan eindelijk op mijn bed lag was het na 10 minuten over en kon ik gewoon weer verder gaan met waar ik mee bezig was. Ik heb beide keren ongeveer 3 a 4 kleine sleutelpuntjes gesnoven. Is dit normaal of niet, het is in ieder geval hartstikke niet leuk. De eerste keer schonk ik er niet echt aandacht aan, omdat ik het niet aan de speed linkte.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
100% normaal, dit gebeurd meestal als de speed begint uit te werken, het lekker warm gevoel ebt dan weg en je krijgt koude rillingen, zweet erg hard, niet om je zorgen over te maken (;

Greets Herbalisme
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het slaap te kort en te kort aan eten is ook een oorzaak ervan,
Als je moe bent krijg je het sneller koud.
Bed in kruipen. :rock:
R
RucksichlosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de reactie, ik ben blij dat het iets normaals is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."