#1
Hi!
Tot 1,5 jaar terug flink aan de speed gezeten, doordat moeders erachter kwam ben ik cold turkey gestopt. Dat is langere tijd goed gegaan, wel heeeeel erg moe etc.. Tot een paar weken terug, ik begon er weer aan.. En ja, ik besef heel goed dat ik niet goed bezig ben
... Ik gebruik ongeveer maar 1,5 gr. per week.. Vanwege nachtwerk blijf ik nu dus goed wakker, maar wil er toch vanaf
.. Tips misschien?? Want weet op t moment ff niet waar ik beginnen moet! Klinkt misschien raar.. Voor de vermoeidheid ben ik ook heel bang, omdat ik tijdens t werk echt mn kop erbij moet houden..
Tot 1,5 jaar terug flink aan de speed gezeten, doordat moeders erachter kwam ben ik cold turkey gestopt. Dat is langere tijd goed gegaan, wel heeeeel erg moe etc.. Tot een paar weken terug, ik begon er weer aan.. En ja, ik besef heel goed dat ik niet goed bezig ben