Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Tot 1,5 jaar terug flink aan de speed gezeten, doordat moeders erachter kwam ben ik cold turkey gestopt. Dat is langere tijd goed gegaan, wel heeeeel erg moe etc.. Tot een paar weken terug, ik begon er weer aan.. En ja, ik besef heel goed dat ik niet goed bezig ben ... Ik gebruik ongeveer maar 1,5 gr. per week.. Vanwege nachtwerk blijf ik nu dus goed wakker, maar wil er toch vanaf .. Tips misschien?? Want weet op t moment ff niet waar ik beginnen moet! Klinkt misschien raar.. Voor de vermoeidheid ben ik ook heel bang, omdat ik tijdens t werk echt mn kop erbij moet houden.."
"Ontzettend bedankt voor het advies! Ik ben het goed zat dus de motivatie zit er zeker.. Ik ga er voor!"
"Zal ik zeker doen! Geweldig dit.. Heb een deadline ingesteld en dan ga ik ervoor! Hou je op de hoogte"
"Niet om t goed te praten, maar na wat ik wel eens lees bij anderen qua gebruik, valt t mijne nog redelijk mee? (hooguit 1 tot 1,5gr per week..)"
"En is het raar dat je t gevoel kunt hebben soms, dat je de enige bent? ik ben lange tijd gestopt geweest, en met mn stomme hoofd weer begonnen sinds eind juli.."
"Hi, sorry heb instellingen al aangepast.. Maar ik weet het, het is gewoon moeilijk vooral omdat die 'periode erna' in me kop zit.. Ik wil echt mn best ervoor doen en die drang is ook groot! Nu alleen nog mezelf een schop onder mn reet geven.. In mijn omgeving kan ik het aan niemand kwijt.. Door omstandigheden weinig vrienden meer over, mijn dierbare vader is overleden en mama heeft t al genoeg te verduren met mn broer....... ik.denk dus dat het keer bezoekje huisarts gaat worden. Anders weet ik t ook ff niet meer zo.."
"Thnx dat ik in elk geval ff mn verhaal kwijt kon.. Want ja zoals ik al zei: kan het elders niet kwijt"
"Wat deed jij in jou geval als je niet in slaap kon komen maar erna nog wel moest werken bijv.?..."
"Haha blowen of andere drugs doe ik al jaaaaaren niet meer maar oké, ik zal eens gaan informeren bij arts eerdaags.."