#1
willemvaag zei:Heb zelf toen ik nog naar school ging met de gedachte geleefd toen dat ik anders niet kon functioneren en alles ging fout. Maar als ik snoof haalde ik ineens dikke voldoendes wist dingen die ik anders nooit geweten had en had toegang tot alle herinneringen die ik had. Denk dat als je drugs met mate in het weekend kan doen dan zou je ook wel een keer op de pep huiswerk kunnen maken. Zou dan niet dikke lijnen gaan snuiven en dat je niet stil kan zitten maar jezelf gewoon oppeppen, dat je wakker bent en je energiek voelt maar niet dat je superhard gaat dan ga je misschien dingen doen waar je spijt van krijgt of wat je niet zou willen doen. En als je er goed over nadenkt en weet wat je doet en gewoon en niet van een week 1 hele lange dag gaan maken, 1 of 2 dagen en dan gelijk stoppen dan zal het geen probleem worden, maar maak je er een gewoonte van dan wel...
hoeveel zou je dan aanraden om te gebruiken? Een hele lijn is natuurlijk een no-go, wat is lekker om gewoon rond 1 uur s'middags te nemen en dat ik in de avond om laten we zeggen 2 uur wel weer ''normaal'' naar bed kan.