Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fmp en buikpijn

4fmp en buikpijn

2 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bigbaconnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Aangezien 4fmp ook een amfetamine is post ik het maar hier. Als ik 4fmp doe dan krijg ik meestal zodra het uitgewerkt raakt buikpijn. En dit is dan buikpijn in de zin van dat hij heel gevoelig is en opgezet. Ik ben verder niet misselijk maar deze buikpijn blijft ongeveer de hele dag na een feest en als ik iets eet dan komt dat zo zwaar aan dat ik alleen nog maar kan liggen (alsof ik teveel gegourmet heb met kerst). Een vriend van mij heeft precies het zelfde probleem.

Waar ik ook last van heb ik als ik eerst 4fmp neem en dan later verder ga op XTC dan krijg ik zodra de xtc inkickt last van mn buik. Ik voel me dan vrij misselijk, maar ik hoef niet echt te kotsen. Ook heb ik dan last van maagzuur en als ik bijv cola drink dan voelt mn buik overvol na 1 slokje. Meestal betekend dit einde feest omdat ik niet meer kan dansen doordat mn maag zo naar voelt.

Iemand enig idee waar dit vandaan komt?

Bedankt.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
4fmp valt onder de research chemicals, dat was het goede forum geweest.

Antwoorden op je vragen heb ik helaas niet. Ben zelf net pas begonnen met experimenteren met 4 fluor, voor alsnog altijd icm X, maar ik heb nergens last van.

Sterker nog: ik kan de X beter verdragen dan zonder 4, maar ik pak wel altijd maar kwartjes, anders wordt het me veel te heftig en kan ik echt niet meer functioneren.

Op stap dan de 4; thuis de X

Overigens kunnen alle drugs zo een beetje voor nare bijwerkingen zorgen, de één heeft daar meer last van dan de ander. Als je er steeds ziek van wordt zou ik het niet meer gebruiken.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je een gevoelige maag(wand) hebt. Een beetje vette hap voor gebruik kan helpen. Er bestaan ook medicijnen die een beschermlaagje leggen in de maag.

De stoffen die we tot ons nemen zijn nou eenmaal meestal niet zo vriendelijk voor ons lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."