Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBalen hij was 66% puur!

Balen hij was 66% puur!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
66% is voor speed een goede uitslag, niks mis mee.
M
Mrb33nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen, Ik ben een beginnend speed gebruiker, ik kamp met ADD vind het daardoor erg lekker.
Laatst heb ik best goeie speed in handen weten te krijgen, ik zag 2 mensen bij een feest de wc uitlopen, en het rook zo fantastisch goed na de speed toen ze klaar waren dat ik gewoon een grammetje moest regelen, eenmaal geregeld had ik nog een grammetje erbij gehaald en de persoons nummer.
het stomme is dat het nummer altijd op voicemail staat!! , had de speed laten testen op verdomme 66% en met niets versneden.. noujaa!! KUTZOOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!! sinds dien durf ik geen speed te halen omdat niets zo goed eruit ziet.. majaa!! maar blijven zoeken denk ik!! of wachten tot de psychiater van dex wilt voorschrijven.. nou ja hier mijn baal-reactie
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu ook toevallig speed die verder helemaal schoon is en ook is getest op 66% amfetamine. Hij stinkt wel enorm chemisch, eerst een soort oplosmiddel en daarna de heerlijke ouderwetse geraniumlikegrondstof geur! :hearteyes: Het is ook een een beetje pastel tint oranje/roze.
Een lekker racemisch goedje deze keer. Ik heb zo'n idee dat het dex tijdperk aardig afgelopen is:P Ik hoop het tenminste. Racemische speed heeft voor mij veel meer recreatieve effecten. Na oud en nieuw doe ik eerst maar even lekker rustig aan. Was toen al 4 dagen wakker en nog geen zin om naar bed te gaan, hahah! :hearteyes: . Ik ben toen toch maar gaan slapen, omdat ik wist dat dat beter was voor mezelf! Lekker van die knalspeed waar je maar weinig van nodig bent! heerlijk! Zou de knalshit weer zijn opmars maken? Ik hoop het!
c
calimero_aLid
01-01-2024, 00:00
#4
mick swagger zei:
de heerlijke ouderwetse geraniumlikegrondstof geur! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe ik word ook altijd blij als ik geraniums ruik, mijn familie vindt me maar vreemd :grin: :grin: :grin:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
calimero_a zei:
mick swagger zei:
de heerlijke ouderwetse geraniumlikegrondstof geur! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe ik word ook altijd blij als ik geraniums ruik, mijn familie vindt me maar vreemd :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, zo zijn er ook van die spotgoedkope shampoo's waar ik erg gelukkig van word! Die ruiken ook erg karakteristiek. :rock:

Heerlijk, die lucht. Is trouwens hier een heel tijd weggeweest, maar nu lijkt het toch weer vrij standaard te worden. Gelukkig maar, want de speed met zo'n geurtje geeft mij een veel aangenamer en euforiser en zeker een recreatiever effect. Nu kan speed natuurlijk ook gewassen worden door de producent waardoor deze geuren verdwijnen, maar dat heb ik nog nooit gezien dat het boven de 69% utkwam. Ik weet dat 73% haalbaar is, maar dat zal dan wel veel moeite kosten om te bereiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."