Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbezigheidstherapie

bezigheidstherapie

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MLjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey allemaal

Dit is de situatie:
We zitten met 2 personen op een zolder. Er is toegang tot internet, tv, muziek, bed, fitnesstoestel, noem maar op.

Ik ben aan het gaan onder de speed. Mijn vriend slaapt.

WAT DOEN? ik zit stil in een stoel met beide oortjes muziek te luisteren maar ben heel zenuwachtig en het bevalt me niets. kan ook niet gaan roken. :confused:

alvast bedankt en mijn excuses voor mijn gebrekkig taalgebruik ( deze mooie zin om te laten zien dat ik mooi kan praten maar heb er geen zin in )
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
MLjah zei:
WAT DOEN? ik zit stil in een stoel met beide oortjes muziek te luisteren maar ben heel zenuwachtig en het bevalt me niets. kan ook niet gaan roken. :confused:
Klik om te vergroten...

Zit je opgesloten of zo dan?
M
MLjahLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee ik kan buiten maar heb geen zin om alleen te vertrekken en wil hem ook ni wakker maken
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er blijft niet echt veel over dan. Niet echt een goede setting om speed te gebruiken, zeker niet wanneer je vriend besluit te gaan slapen negen uur zaterdagavond.

Ga gewoon naar buiten en ga lekker roken, rondje wandelen of zo. Of zoek wat mensen op die niet slapen. Dat zal het zenuwachtige gevoel wel verminderen. Zo binnen blijven werkt in ieder geval niet.
M
MLjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
allright, fok die slaapkop.

bedankt ^^
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
:smoke: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."